آدامس مبارزه با اسلام هراسی در آمریکا! +ویدئو

سه شنبه 11 خرداد 1395 - 13:35

شورای روابط اسلامی در آمریکا ویدیوی جالبی را برای مقابله با اسلام هراسی منتشر کرد که با استقبال گسترده در شبکه های اجتماعی و رسانه ها روبرو شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دراین ویدیو با این جمله ها مواجه می شوید: "آیا از اسلام هراسی رنج می برید؟ ما راه حلی برای شما یافته ایم. اسلاموفوبین داروی درمان اسلام هراسی و ترویج دوستی و محبت است."

شورای روابط اسلامی در آمریکا با این عبارتهای جالب، ویدیوی تبلیغاتی خود را برای مبارزه با "اسلام هراسی" از طریق آدامس جدیدی با نام "اسلاموفوبین" با جعبه ای به شکل جعبه دارو توزیع کرده است. این ویدئو به طور گسترده در شبکه های اجتماعی در اینترنت و رسانه های آمریکا منتشر شد.

روی جعبه داروی فرضی این دستورات استفاده نوشته شده است: "صبح دو قرص بخورید و با مسلمانان تماس بگیرید. روی جعبه این هشدار نیز حک شده است: اسلاموفوبن ممکن است باعث همزیستی مسالمت آمیز شود... با پزشک خود مشورت کنید."

آدامس "اسلاموفوبین" را از فروشگاه اینترنتی آمازون به قیمت 1.99 دلار می توان خریداری کرد.

شورای روابط اسلامی در آمریکا در توصیف این آدامس جدید آورده است که بدون قند و با طعم نعنا است.

شورای روابط اسلامی در آمریکا افزود: درآمد فروش برای حمایت از حقوق و فعالیات های این شورا استفاده خواهد شد.

این شورا خود را یک نهاد ویژه دفاع از حقوق مسلمانان آمریکایی و مبارزه با تبعیض نژادی و تبعیض دینی و تلاش برای بهبود چهره اسلام در جامعه آمریکا از طریق تشویق گفت وگو و اعتماد سازی دوجانبه با نهادهای آمریکایی و ترویج ارزش عدالت است.

این ویدیوی تبلیغاتی جدید بخشی از کمپین شورای یاد شده از سه ماه پیش با عنوان "محبت را ترویج کن؛ نه اسلام هراسی" است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها