بسیج مردمی عراق به توصیۀ مرجعیت عمل می‌کند +ویدیو

شنبه 15 خرداد 1395 - 12:15

فلوجه (العالم) – نمایندۀ مرجع دینی عراق ضمن تمجید از نقش نیروهای امنیتی در مقابله با تروریست های داعش، آنان را به حفظ جان زنان، کودکان و سالمندان توصیه کرد.

به گزارش خبرنگار العالم نیروهای مشترک عراقی به کرانۀ رود فرات در جنوب شرق مرکز صقلاویه در شمال فلوجه رسیده اند و فقط یک کیلومتر با مرکز منطقه فاصله دارند.
یک منبع نظامی هم گفت که نیروهای عراقی بعد از درگیری شدید با تروریست ها و وارد آوردن خسارت های فراوان به آنها، به پیشروی خود از پل "الکرمه" به سمت غرب صقلاویه ادامه می دهند.
در همین زمین، نمایندۀ آیت الله سیستانی در خطبۀ نماز جمعه کربلا از تلاش نیروهای عراقی در مقابله با تروریست ها قدردانی کرد.
شیخ مهدی کربلائی گفت که ایشان ضمن توصیه دربارۀ زنان، کودکان و سالمندان و تأکید بر حرمت مثله کردن اجساد؛ از رزمندگان خواسته است که وارد هیچ خانه ای نشوند و جز در مواضع نظامی چیزی از اموال تروریست ها برندارند.
از سوی دیگر داغر الموسوی از فرماندهان بسیج مردمی نیز تأکید کرد که نیروهای تحت امرش به توصیه های مرجعیت در تعامل با اهالی مناطق آزاد شده پایبند هستند وهیچ مورد تعرض یا تجاوز به شهروندان در این مناطق گزارش نشده است.
202
 

پربیننده ترین خبرها