تا کنون چند داعشی در فلوجه کشته شده اند؟

تا کنون چند داعشی در فلوجه کشته شده اند؟
شنبه 15 خرداد 1395 - 21:58

وزیر دفاع عراق ضمن فاش کردن شمار ترویست های کشته شدۀ داعش در عملیات فلوجه، گفت تجهیزات نظامی جدیدی برای آزادسازی مناطق باقی مانده به منطقۀ عملیاتی ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری العالم، "خالد العبیدی"، وزیر دفاع عراق، روز شنبه از شمار عناصر تروریستی کشته شده داعش در عملیات آزادسازی فلوجه و ارسال تجهیزات به منطقه برای اجرای ماموریت جدید و آزادسازی مناطق باقی مانده از سیطره ترویست های داعش خبر داد.

وی در گفت وگو با "السومریه نیوز"، تصریح کرد که براساس اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی منابع نظامی، شمار تروریست‌های به هلاکت رسیده داعش در داخل شهر فلوجه و حومه آن به هزار و 268 نفر رسیده است.

العبیدی با اشاره به روحیۀ بالای واحدهای مختلف نظامی در میدان نبرد، از ارسال خودروهای زرهی و تجهیزات نظامی به منطقه برای آزادسازی مناطق باقی مانده از دست تروریست های داعش خبر داد.

"یوسف الکلابی"، سخنگوی امنیتی نیروهای مردمی عراق، نیز روز شنبه با تاکید بر این که عملیات آزادسازی فلوجه در استان انبار همچنان با تمام توان ادامه دارد، گفت: «نیروهای عراقی مبارزه خود را علیه داعش برای آزادسازی کامل شهر ادامه می دهند».

213-220-9

پربیننده ترین خبرها