بسیج مردمی عراق در چند صد متری مرکز شهر فلوجه

بسیج مردمی عراق در چند صد متری مرکز شهر فلوجه
يکشنبه 16 خرداد 1395 - 22:17

العالم - هادی العامری دبیر کل سازمان بدر عراق اعلام کرد که نیروهای بسیج مردمی هم اکنون در چند صد متری مرکز شهر فلوجه هستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سومریه نیوز، العامری روز یکشنبه خاطرنشان کرد که بسیج مردمی آماده حمله به شهر فلوجه و آزادسازی این شهر از سیطره داعش است.

مرحله سوم عملیات آزاد سازی فلوجه بزودی
وی افزود: مرحله سوم عملیات آزادسازی فلوجه با حمله به این شهر برای پاکسازی آن از تروریست های داعشی به زودی آغاز خواهد شد.

دبیر کل سازمان بدر که یکی از فرماندهان بسیج مردمی نیز است، اعلام کرد: توافق شده که نیروهای ارتش و مردمی پس از خروج مردم از شهر فلوجه عملیات خود را آغاز کنند.

غده سرطانی داعش را از فلوجه ریشه کن می کنیم 
العامری گفت: ما نمی خواهیم مشکلی برای مردم ایجاد شود زیرا مأموریت اصلی محاصره فلوجه از همه طرف است و نیروهای بسیج مردمی هرگاه که شرایط اجرای عملیات فراهم شود، درهرلحظه آماده ریشه کن کردن غده سرطانی داعش از فلوجه خواهند بود.

ستاد اطلاعات جنگ که وابسته به فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق است، روز گذشته اعلام کرد که نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم از سمت جنوب شهر فلوجه دست به حمله زده اند.

یادآور می شود ابومهدی المهندس معاون رئیس بسیج مردمی عراق امروز(یکشنبه) اعلام کرد مأموریت بسیج مردمی عراق در عملیات آزادسازی فلوجه، 12 روزه به پایان رسید.

المهندس در کنفرانسی مطبوعاتی که در حاشیۀ شهر فلوجه برگزار شد، اعلام کرد: نیروهای بسیج مردمی، طی دوازده روز 47 روستای حومۀ فلوجه را از چنگ گروه تروریستی داعش، آزاد کردند.

المهندس در ادامه تصریح کرد: مأموریتِ بسیج مردمی، آزادسازی مناطق "الگرمه"، "صقلاویه" و "البوشجل" بود که این ماموریت، در دو مرحله و با آزادسازی کاملِ منطقه صقلاویه، با موفقیت پایان یافت.

این مسئول ارشد بسیج مردمی تاکید کرد که در این ماموریت، 650 کیلومتر از حومۀ  750 کیلومتری شهر فلوجه آزاد و این شهر، به طور کامل محاصره شد.

به گفته المهندس، بسیج مردمی، به دروازه های فلوجه رسیده است و همان جا مستقر خواهد ماند تا از نیروهای امنیتی پشتیبانی کند و هرگاه از ما خواسته شود وارد شهر شویم، وارد خواهیم شد.

214-211-9

پربیننده ترین خبرها