تمرینات مخوف‌اسرائیل برای جنگ 2020 باحزب‌الله!+ویدئو

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 19:37

یک روزنامۀ صهیونیستی فاش کرد افسران ارشد ارتش رژیم صهیونیستی برای مغلوب کردن حزب الله در جنگ آینده، "گیم" بازی می کنند !

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان جنگ با حزب الله، در هر دو جنگ اخیر شکست خورده است،  در تلاش است حداقل در بازی های رایانه ای بر نیروهای حزب الله پیروز شود.

رژیم صهیونیستی برای پیروزی بر حزب الله لبنان در تمرینات رایانه ای، غول های برنامه نویسی بازی های رایانه ای را به خدمت گرفته است تا با استفاده از طرح گیم ها و بازی های سه بعدی معروفی نظیر "کال آف دیوتی"، عملیاتی شبیه سازی شده برای افسران و سربازان تیپ گولانی بسازند تا این نیروهای ویژۀ ارتش رژیم صهیونیستی، پشت مانیتورهای بزرگ پلاسما بنشینند و با ماوس و کیبورد، نیروهای حزب الله را به خاک و خون بکشند.

به نوشتۀ روزنامۀ الوطن، این تمرینات رایانه ای، به منظور آماده کردن نظامیان صهیونیست، جهت جنگ با حزب الله در 5 سال آینده است.

بر پایه این گزارش، 150 تن از عناصر ارتش رژیم صهیونیستی، در قالب یک گردان، عینک های مشاهده و شبیه سازی به چشم می زنند و روستاهایی از لبنان را اشغال می کنند که تحت کنترل نیروهای حزب الله است. آن ها در این عملیات مجازی، به صورت دسته های چند نفره حمله ور می شوند و فرماندۀ هر یک از این دسته ها سامانۀ نظارت ویژه در اختیار دارد. آن ها برای شکست دادن حزب الله، از موشک های هدایت شونده با سامانه JP-SS و بالن استفاده می کنند و پیش از هرگونه حرکتی، این بالن ها را به هوا می فرستند تا عملیات شناسایی انجام دهند.

یکی از مقامات ارشد نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی که مسئول بهسازی و توسعه این برنامه است، تاکید کرد که برای بهسازی این برنامه، به پول و زمان نیازمندیم. این کار، بسیار مهم و خطرناک است؛ ما همیشه برای ساخت سلاح های مهم همین کار را می کنیم؛ ده سال پیش نیز برای بهسازی سامانه "تانک ها" و "رادارها"، همین برنامه را اجرا کردیم.

گفتنی است تانک هایی که با چنین برنامۀ پرهزینه ای بهسازی شده بودند، در جنگ 33 روزه، هنگام عبور از منطقه "وادی الحجیر" به دام نیروهای حزب الله افتادند و نیروهای حزب الله با منفجر کردن این تانک ها که گفته می شد غیرقابل نفوذند، نام منطقه وادی الحجیر را به "قبرستان مرکاوا" تغییر دادند.

مرکاوای منهدم شدۀ رژیم صهیونیستی در جنگ لبنان

هزینه های هنگفتِ رژیم صهیونیستی برای بهسازی راداراهای خود نیز در عملیات ایوب، شکستی مفتضحانه را برای این رژیم به دنبال داشت، به طوری که پهپاد حزب الله لبنان، توانست بدون دیده شدن توسط این رادارها، 300 کیلومتر در اراضی اشغالی پرواز کند و ضمن ارسال اطلاعات، تا نزدیکی تاسیسات هسته ای دیمونا، پیشروی کند.

تصویر گرافیکی از مسیر حرکت پهپاد حزب الله

به این ترتیب، از هم اکنون می توان نتیجۀ جنگ 2020 حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی را پیش بینی کرد؛ جنگی که بر اساس مهارتِ سربازان صهیونیست در بازی های رایانه ای پی ریزی شده است.

205-220

پربیننده ترین خبرها