آخرین پیام های قربانیان باشگاه شبانه پیش از مرگ+ویدئو

چهارشنبه 26 خرداد 1395 - 22:23

العالم - برخی از قربانیان باشگاه شبانه همجنس گرایان اورلاندو در ایالات فلوریدا پیش از مرگ پیام هایی را با خانواده های خود رد و بدل کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بامداد یکشنبۀ گذشته عمر متین، جوان آمریکایی افغان تبار، وارد یک باشگاه در اورلاندوی آمریکا شد و به سوی حاضران در باشگاه تیراندازی کرد. پلیس اورلاندو بلا فاصله وارد عمل شد و پس از کشتن متین اعلام کرد که در این حادثه 50 نفر کشته و 53 نفر دیگر زخمی شدند.
 مسئولیت تیراندازی بامداد یکشنبه در باشگاه شبانه همجنس گرایان در اورلاندوی فلوریدا را گروه تروریستی داعش به عهده گرفت. این حادثه به عنوان مرگبارترین حادثه تروریستی پس از حملات 11 سپتامبر 2001 در آمریکا، شناخته می شود.

باشگاه شبانه اورلاندو با آغاز این حادثه هشداری از طریق فیس بوک منتشر کرد، با این مضمون که "همه باید خارج شوند، بدوید" اما این پیام برای برخی دیر ارسال شد یا این که آنها دیر دیدند.
پس از وقوع حادثه، خانواده برخی از قربانیان پیام های رد و بدل شده میان آنها و فرزندانشان را منتشر کردند.

 "ادی جاستس" که سی سال سن داشت، در دستشویی گرفتار شده بود. او پیام های ناامید کننده ای برای مادرش ارسال کرد: «مادر دوستت دارم، اونا در حال تیراندازی به باشگاه هستن».
مادرش "مینا جاستس" پاسخ داد: «خوبی؟»
پسرش نوشت: «من توی باشگاه گیر کردم، با پلیس تماس بگیر».
دو دقیقه بعد، کلمات ترسناکی تایپ شد: «من می میرم».
پس از آن مادر ادی با پلیس ویژه تماس گرفت و گفت وگو ادامه یافت.

ادی نوشت: «اون داره میاد. من می میرم».
مادرش پرسید: «کسی کشته شده؟»

ادی پاسخ داد: «مهاجم افراد زیادی را زخمی کرده».

او، سپس به مادرش گفت: «هنوز در دستشویی زندانی هستم. اون ما رو محاصره کرده. باید برای نجات ما بیان. اون هم در دستشویی با ماست».
مادرش پرسید: «او در دستشویی است؟»

آخرین پاسخ فرزندش ارسال شد: «بله».
ادی جاستس در دستشویی باشگاه شبانه کشته شد.
زمانی که ادی برای کمک با مادرش گفت وگو می کرد، "براندن وولف" در توییتر پست می گذاشت: «خدای من به باشگاه تیراندازی شد. توی دستشویی پنهان شدیم و نمی تونیم کسی رو برای کمک پیدا کنیم».
او، سپس، نوشت که می تواند به سوی درب فرارکند اما دو دوستش نتوانستند فرار کنند.
درخواست کمک ادامه داشت، زنی که ماهیت خود را فاش نکرده بود نیز پیام هایی از دختر و دو خواهرزاده اش که در این باشگاه شبانه بودند، دریافت کرد. بر اساس اسن پیام ها، بازوی دخترش زخمی شده بود.
در یکی از پیام های آن ها نوشته شده بود: «به ما کمک کنید. خواهش می کنم. دارن تیراندازی می کنن».

"اماندا الویر" نیز داستان تیراندازی را با چت کردن اطلاع داد. یکی از دوستانش هم فیلمی ضبط کرد و در فیس بوک منتشر کرد: «ما اینجا صدای تیراندازی می شنویم». اما اماندا هم زنده نماند. 
"جف رودریگز" نیز زمان تیراندازی پیامی به برادرش نوشت. او نوشت: «زخمی شدم. خون از بدنم سرازیر شده. فکر کنم می میرم. من دوستتون دارم. به پدر و مادر هم بگو که دوستشون دارم».

"آنتونی توریز" نیز ویدئویی را منتشر کرد و نوشت: «مردم فریاد می زنند که یکی کشته شده. این دیوانگیه».

اندکی بعد، پلیس اورلاندو در یک پیام توییتری نوشت: «حمله پایان یافت و مهاجم در باشگاه کشته شد».


 217-201-220

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها