امیر خودخوانده داعش در الطبقه به هلاکت رسید

پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 - 22:51

دمشق، (العالم) – یکی از سرکردگان گروه تروریستی "داعش" که "امیر داعش در الطبقه" نامیده می‌شد، در حمله هوایی به "رقه" به هلاکت رسید.

خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه گزارش داد: در این حمله، ستاد فرماندهی و اتاق عملیات تروریست ها در مزارع "الشیفونیه" در غوطه شرقی واقع در استان ریف دمشق هنگام نشست مقدماتی برای بررسی یک عملیات منهدم شد.    
ارتش سوریه در محور "السخنه - تدمر" در شرق حمص ضمن درگیری با داعش و پیشروی، بر چند تپه و مکان سیطره یافت و به دو کیلومتری منطقه "آراک" رسید. 
در این درگیری شماری تروریست داعشی کشته و زخمی شدند.
داعش به هلاکت امیر الطبقه و سرکرده کل داعش در حمله هوایی به مقرش اعتراف کرد که در جریان آن چند خودروی سنگین و ضد گلوله در جنوب این منطقه منهدم و شماری داعشی که عمدتا غیر سوری بودند، کشته و زخمی شدند.
از سوی دیگر؛ گروه های مسلح چهار بار در "حمیمیم" واقع در ریف دمشق و یک بار در "قنیطره" آتش بس را نقض کردند.  
عملیات ارتش در غوطه غربی در اطراف دمشق در استان ریف دمشق به ویژه "داریا" در پاسخ به نقض آتش بس توسط گروه های تروریست، فلج کردن آنان و مقابله با تلاش گروه های مزبور برای هر گونه حمله ادامه یافت. گروه های تروریست به کشته شدن شماری از سرکردگان خود با آتش ارتش سوریه در داریا اعتراف کردند.

همچنین منابع ارتش سوریه در غوطه شرقی اعلام کردند که ستاد فرماندهی و اتاق عملیات گروه های تروریست در مزارع الشیفونیه در حمله ارتش سوریه منهدم شد که به کشته و زخمی شدن تمام شرکت کنندگان در نشست بررسی عملیات در غوطه شرقی انجامید. 

206

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها