محله "النزال" فلوجه آزاد شد

محله
جمعه 28 خرداد 1395 - 13:02

العالم - نیروهای مشترک عراقی محله النزال را از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد کرده و با این کار، بیش از پنجاه درصد از شهر فلوجه را به تصرف خود درآوردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت السومریه نیوز، ستاد عملیات آزادسازی فلوجه امروز جمعه از آزادسازی محله النزال در مرکز این شهر خبر داد.

سرتیپ رائد جودت رئیس پلیس فدرال عراق نیز اعلام کرد: نیروهای پلیس فدرال به مرکز شهر فلوجه رسیده اند و درگیری شدیدی بین آنها و تروریستهای داعش در جریان است.

جودت به شبکه تلویزیون رسمی عراق گفت: نیروهای پلیس در خیابان بغداد استقرار یافته و پس از درگیریهای شدید با تروریستهای داعش و مقابله با عناصری انتحاری این گروه و خودروهای بمبگذاری شده، به پل اصلی فلوجه در مرکز شهر رسیدند.

جودت افزود: 50 درصد از کل فلوجه به تصرف درآمده است.

وی با موفقیت آمیز توصیف کردن عملیات تخلیه اهالی فلوجه به خارج از شهر گفت: این عملیات نقش مهمی در شکست تروریستهای داعش داشته است.

رئیس پلیس فدرال عراق با تأکید بر فروپاشی سریع خطوط مقاومت "داعش" در داخل فلوجه و فرار دسته جمعی آنها به سمت "الحلابسه" و "البوعلوان" در غرب این شهر گفت: "بزودی آزادی کامل فلوجه را اعلام می کنیم".

جودت خاطرنشان کرد: یگانهایی از پلیس فدرال به سرعت در چهار محور، در حال پیشروی به سمت مجتمعهای دولتی در مرکز فلوجه هستند.

208-6-9

پربیننده ترین خبرها