5 گروه سری و خطرناک در دنیا!

5 گروه سری و خطرناک در دنیا!
شنبه 29 خرداد 1395 - 15:08

روزنامه " اکسپرس" از پنج گروه سری خطرناک که از قرن های پیش فعالیت می‌کنند و ابرقدرت ها را درجهت اجرای سیاست ها و تحقق اهداف پنهانشان به خدمت می گیرند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از روسیا الیوم، یکی از این گروه ها، "جمجمه و استخوان" نام دارد که درسال 1832 دردانشگاه " ییل" آمریکا از سوی معروف ترین اساتید آن تشکیل شد، و از مهم ترین اعضای آن، " ویلیام هاوارد " بیست و هفتمین رئیس جمهوری آمریکا است که از سال 1908 تا 1912 ریاست جمهوری آمریکا را برعهده داشت.

گفته می شود که عضویت دراین گروه فقط برای خانواده های آمریکایی که فقط آنگلوساکسونی پروتستان باشند، امکان پذیر است، و طبق آداب و اصول این جمعیت،اعضای آن همچنان با یکدیگر درارتباط هستند واعضا، پست های مهمی را در زمینه های مختلف اشغال داشته اند.

از مهم ترین اعضای کنونی این گروه، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا و جرج بوش پدر رئیس جمهوری پیشین آمریکا و پسرش جرج دبلیو بوش است.

حامیان فرضیه " توطئه " این گروه را مسئول ساخت بمب اتم و فرو ریختن آن بر سر ژاپن و نیز عامل ترور جان کندی رئیس جمهوری اسبق آمریکا و نیز بسیاری دیگر از حوادث جهانی می دانند.

 

2 – دومین گروه سری خطرناک "ایلومیناتی" یا "روشن ضمیران" نام دارد، که در سال 1776 به دست ادم ایزهاوبت درآلمان و با هدف ایجاد جوامع لائیک در اروپا و مقاومت دربرابر گسترش نفود دین به این قاره تشکیل شد.

دراین گروه درحال حاضر ، ده ها تن از سیاستمداران جهانی و ستاره های هنری و جامعه و از مهم ترین آن ها باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا و جای زی و مادونا و بیونسه عضویت دارند.

صاحبان نظریه " توطئه " معتقدند که اعضای گروه "ایلومیناتی" با هدف شستشوی مغزی مردم به صنعت هایی مانند رسانه و تفریحات و موسیقی روی آورده اند، و آن ها متهم اصلی ده ها جنگ و انقلاب خونین درجهان هستند.


3 – گروه "ماسون ها" که در سال 1717 در انگلستان تشکیل شد، و همان جمعیت مادری است که همه جمعیت های مخفیانه سابق و بعدی که ذکر می شود و بر جهان حکومت می کنند، ازآن منشعب شد.

از مهم ترین اعضای معروف این جمعیت، جرج واشنگتن و بنجامین فرانکلین رئیسان جمهوری اسبق آمریکا و وینستون چرچیل نخست وزیر اسبق انگلیس و موزارت موسیقیدان معروف جهانی و هاری هودینی هنرپیشه آمریکایی هستند.

 

 4 – "بوستان بوهمیان" دررتبه چهارم این فهرست قرار دارد، این گروه سری در سال 1872 به دست " هنری ادواردز" در منطقه " مونته ریو " درایالت کالیفورنیا در آمریکا تشکیل شد.

از مهم ترین اعضای این جمعیت، ریچارد نیکسون و رونالد ریگان و بیل کلینتون روسای جمهوری اسبق آمریکا و هیلاری کلینتون نامزد ریاست جمهوری است که درحال حاضر بیشترین شانس را برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دارد.

5 – کلوپ " بیلدربرگ" که درسال 1954 توسط خاندان حاکم در هلند تشکیل شد و به نوشته روزنامه اکسپرس، مقتدرترین این جمعیت ها است زیرا بیش از 150 شخصیت شامل سیاستمداران و کارگزاران و اقتصاددانان در اروپا و آمریکا درآن عضویت دارند.

هدف از تشکیل این گروه، گردهم آوردن رهبران آمریکایی و اروپایی با هدف تقویت روابط وهمکاری میان آنان درزمینه مسائل اقتصادی، سیاسی ودفاعی بود.

از مهم ترین اعضای این جمعیت، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و هنری کیسنجر و تونی بر ، دیوید کامرون و مارگارت تاچر نخست وزیر پیشین انگلیس می توان نام برد.

گمان می رود که جمعیت " بیلدربرگ " سیاست های نظام جدید جهانی را برنامه ریزی و تلاش می کند تا حکومت واحد جهانی را تحمیل کند.

215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها