فتوای جدید خاخام های صهیونیست:

کوچاندن فلسطینیان با آب مسموم!

کوچاندن فلسطینیان با آب مسموم!
يکشنبه 30 خرداد 1395 - 11:59

"دفتر ملی دفاع از زمین و مقابله با شهرک سازی در خاک فلسطین" نسبت به خطرات ناشی از مجموعه فتواهای اخیر خاخام های سرشناس اسرائیلی هشدار داد.


به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بر اساس یکی از این فتواهای خاخام های صهیونیست، شهرک نشینان می توانند آب آشامیدنی شهروندان فلسطینی را در کرانه باختری مسموم کنند.
پایگاه "دفتر ملی دفاع از زمین و مقابله با شهرک سازی در خاک فلسطین" در گزارشی که دیروز شنبه منتشر کرد به فتوای "شلومو ملمید"، خاخام صهیونیست و رئیس "شورای خاخام های شهرک های اسرائیل" اشاره کرد.
سازمان اسرائیلی "سکوت را می شکنند"، با اشاره به این موضوع اعلام کرد که شهرک نشینان صهیونیست برای مسموم کردن آب آشامیدنی روستاها و شهرک های فلسطینی در سراسر کرانه باختری به تکاپو افتاده اند.
"دفتر ملی دفاع از زمین و مقابله با شهرک سازی در خاک فلسطین"  به نقل از سازمان اسرائیلی یاد شده گفت: «هدف از مسموم کردن آب در این بخش از فلسطین این است که ساکنان محلی فلسطینی را مجبور به ترک خانه ها و روستاهای خود کنند تا شهرک نشینان فرصت اشغال خاک آنها را پیدا کنند».
طبق گزارش این دفتر، این فتواها در امتداد همان فتواهایی است که پیشتر از این از سوی خاخام "اسحاق لیفانون" و خاخام بزرگ یهودیان در شهر "صفد" صادر شده است. به موجب این فتواها خاخام ها می توانند دارایی های شهروندان عرب را چپاول کرده و محصول زیتون آنها را از بین ببرند. صدور این قبیل فتواها، صدها مورد حادثه و غارت را در پی داشته است.
این دفتر همچنین درباره رویکرد دولت رژیم اشغالگر در نشست هفتگی اش مبنی بر تخصیص پشتوانه مالی جدید برای شهرک نشینان کرانه باختری، به ارزش 74 میلیون "شِکِل"، به بهانه های مختلف از جمله اوضاع امنیتی، هشدار داد. 

208-220

پربیننده ترین خبرها