هشدار سردار سلیمانی به رژیم آل خلیفه در بحرین

هشدار سردار سلیمانی به رژیم آل خلیفه در بحرین
دوشنبه 31 خرداد 1395 - 21:33

العالم - فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به رژیم بحرین تاکید کرد که در صورت هرگونه تعدی به شيخ عيسی قاسم با مقاومت مسلحانه بی‎سابقه‎ای مواجه خواهید شد كه اسقاط اين رژيم تنها گوشه‎ای از تبعات آن است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی عصرامروز(دوشنبه) به دنبال لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، با صدور بیانیه ای افزود:  مردم مسلمان و مظلوم بحرین مدت طولانی و سالهای مدیدی است تحت ظلم، تبعیض، بی عدالتی، تحقیر و اقدامات خشن، ضد انسانی و غیر قابل قبول آل خلیفه قرار گرفته اند.
دراین بیانیه آمده است: این مردم نجیب و صبور به رغم فشارهای سنگین و برخوردهای نژاد پرستانه آل خلیفه حتی دستگیری برخی از  رهبران سیاسی و دینی، به زندان کشاندن زن‌ها و کودکان و شکنجه خوفناک آنها، لغو تابعیت شهروندان، تضییع حقوق شهروندی و دهها جنایت دیگر، بدون دادن هر گونه بهانه ای به دست آل خلیفه بدنبال احقاق حقوق حقه خود بصورت مسالمت آمیز بوده و تشدید فشارها هرگز آنها را از این مسیر سلمی خارج نکرده است.
سردار سلیمانی تصریح کرد: اما گستاخی آل خلیفه به جایی رسیده است که با نادیده گرفتن نجابت مردم و حرکت سلمی آنها و با استفاده از سکوت معنادار سازمان ملل، آمریکا و کشورهای غربی هر روز بر دامنه جنایات خود و ایجاد خفقان و فشار بیشتر بر ملت بحرین افزوده است.
فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود :  بازداشت غیر قانونی شیخ علی سلمان و دیگر رهبران سیاسی و دینی بحرین در سایه سکوت مجامع بین المللی، آل خلیفه را به این گستاخی کشانده تا حریم روحانی بر جسته و رهبر دینی شیعیان بحرین، حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم را مورد تهدید قرار داده و تصورات نگران کننده ای در اذهان مردم منطقه و بحرین بوجود آورد.
سردار سلیمانی تاکید کرد :  به نظر می رسد آل خلیفه از حرکت مسالمت آمیز مردم سوء استفاده کرده و برآورد دقیقی از خشم مردم ندارد.
فرمانده سپاه قدس افزود : یقینا آنها می دانند تجاوز به حریم آیت الله شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که عبور از آن شعله ای از آتش را در بحرین و سراسر منطقه پدید خواهد آورد و برای مردم راهی جز مقاومت مسلحانه باقی نخواهد گذاشت. قطعا تاوان آن را آل خلیفه پرداخت خواهد کرد و نتیجه آن جز نابودی این رژیم سفاک نخواهد بود.
درپایان بیانیه سردار سلیمانی تاکید شده است: حامیان آل خلیفه بدانند اهانت به آیت الله شیخ عیسی قاسم و استمرار فشارهای بیش از حد به مردم بحرین سرآغاز انتفاضه خونینی است که عواقب آن بعهده کسانی خواهد بود که به گستاخی حکام بحرین مشروعیت می دهند.

9
 

پربیننده ترین خبرها