ادعای دوست عمر متین؛

رابطه غیراخلاقی، زمینه‌سازِ حمله اورلاندو

رابطه غیراخلاقی، زمینه‌سازِ حمله اورلاندو
پنج‌شنبه 3 تير 1395 - 10:27

دوست عمر متین (عامل حمله اخیر به باشگاه همجنس‌گرایان اورلاندو) مدعی شد که وی این حمله را از روی خشم ناشی از رابطه با یک فرد مبتلا به ایدز انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این دوست عمر متین به نام میشل که خود یک همجنسگرای لاتینی تبار است، به شبکه تلویزیونی "آن ویژن" گفت: عمر متین با یک مرد مبتلا به بیماری ایدز بدون اینکه از ابتلای وی آگاهی داشته باشد، رابطه برقرار کرده و سپس این حمله را از روی خشم و برای انتقام اجرا کرده است.

میشل گفت که وی با عمر متین در یکی از شبکه های اجتماعی آشنا شده و سپس آنها با یکدیگر دوست شده و روابط غیراخلاقی برقرار کرده اند.

وی افزود که با عمر متین، 15 تا 25 بار در هتلی در شهر اورلاندو دیدار کرده است.

میشل، عمر را یک همجنسگرای عیاش توصیف کرد که در مصرف مشروبات الکلی زیاده روی می کرد و جذب همجنسگرایان لاتینی تبار می شد.

دوست عمر گفت: به عقیده من، کشتار در باشگاه همجنسگرایان "پالس"، تلاش برای انتقام جویی بوده است، زیرا عمر متین فهمیده بود که یک جوان همجنسگرای اهل پورتوریکو و یک همجنسگرای مبتلا به ویروس ایدز با وی رابطه داشته اند.

میشل افزود: با وجود اینکه نتایج آزمایشات، ابتلای وی به ویروس ایدز را نشان نداد، اما متین نگران بود که زمان لازم برای دریافت نتیجه دقیق نگذشته باشد و تصمیم گرفت که سزای کار آنها را بدهد.

عمر متین این مطلب را در پاسخ به این سوال میشل داده بود که "با آنها چکار خواهی کرد؟"

میشل گفت: آنچه باعث شد که واقعیت را بگویم، این است که او در این کار انگیزه تروریستی نداشت. به نظر من او این کار را با انگیزه انتقام جویی انجام داد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها