لحظه سرنوشت‌ساز برای انگلیس و اتحادیه اروپا+فیلم

پنج‌شنبه 3 تير 1395 - 14:44

لندن، العالم - انگلیس بر سر دو راهیِ ماندن در اتحادیه اروپا یا خارج شدن از آن قرار دارد و لحظه‌ای سرنوشت‌ساز برای مردم این کشور و سراسر اتحادیه اروپا فرا رسیده است.

به گزارش شبکه خبری العالم، دو ستاد تبلیغاتی یکی برای ماندن انگلیس دراتحادیه اروپا و دیگری برای خارج شدن از این اتحادیه با تکرار مواضع قبلی، رای دهندگان را به شکل خاص به رای دهندگان تشویق کردند.

46 میلیون انگلیسی حق رای دادن وشرکت در همه پرسی را دارند و دراین همه پرسی از آنان سوال می شود که آیا می خواهند انگلیس عضو اتحادیه اروپا باشد.

یک شهروند انگلیسی دراین باره به خبرنگار شبکه العالم گفت: من به ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا رای می دهم، زیرا ماندن انگلیس در داخل اتحادیه اروپا بهتر است و من خودم را یک شهروند انگلیسی و اروپایی می دانم.

یک شهروند دیگر به العالم گفت: من حامی خارج شدن انگلیس از اتحادیه اروپا هستم تا این اتحادیه در سیاست ها و قوانین ما دخالت نکند، زیرا انگلیس کشوری بزرگ است و می تواند امور خودش را اداره کند.

"اندی اسمیت" رئیس بخش اخبار در روزنامه انگلیسی ایندیپندت به خبرنگار شبکه العالم گفت: نتایج در نظرسنجی ها مشخص نیست زیرا مردم در ابراز نظرات خود، محافظه کاری می کنند و ممکن است در روز رای گیری به ماندن انگلیس دراتحادیه اروپا رای بدهند، این موضوع بی سابقه است و نمی توان نتایج را پیش بینی کرد.

215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها