سلفی قبل از ذبح، تروریستها آخرین آرزوی کودک را نپذیرفتند +ویدیو

چهارشنبه 30 تير 1395 - 20:08

ویدیوی منتشر شده از کودکی که به تازگی به دست عناصر یکی از گروه‌های مسلح مورد حمایت آمریکا سربریده شده است، ثابت می‌کند گروه هایی که آمریکا و همپیمانانش مدعی میانه‌رو بودن آنها هستند، تا چه حد جنایتکار و خون ریز هستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در این ویدیو عناصر گروه تروریستی "نور الدین الزنکی" پس از گرفتن عکس سلفی و ویدیو با کودکی که مبتلا به تالاسمی است، از او می پرسند که آخرین آرزویش چیست.
آن کودک هم که دریافته آخرین لحظه عمر خود را سپری می‌کند، در کمال معصومیت از آنان می‌خواهد که او را با گلوله بکشند؛ ولی تروریستها اصرار می کنند که سر او را خواهند برید.
دولت آمریکا که مدعی حمایت از گروه‌های به اصطلاح "میانه رو" در سوریه است، پس از افشای جنایت عناصر گروه مسلح مورد حمایت خود، ادعا کرد که اگر ثابت شود این جنایت کار گروهک الزنکی است، حمایتهایش را از آن گروهک قطع خواهد کرد.
این درحالی است که گروهک تروریستی "نور الدین الزنکی" به جنایت عناصر خود اذعان کرده است.
خبرگزاری "تاس" تأکید کرد که مارک تونر، سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده ضمن بیان این مطلب گفته است که فعلا نمی تواند خبر قتل فجیع کودک سوری را تأئید کند!
پیشتر ویدئوی قتل فجیع یک کودک سوری توسط شبه نظامیان عضو "حرکت نورالدین زنکی" در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
روزنامه الاخبار لبنان با اشاره به اینکه این کودک فلسطینی است، تأکید کرد، گروهک "نور الدین الزنکی" که دولت آمریکا آن را در فهرست گروه های "میانه رو" در سوریه قرار داده است، یک کودک فلسطینی به نام "عبدالله عیسی" را سربریدند.
این گروه تروریستی که در شمال حلب مستقر است، در بیانیه‌ای مدعی شد که این اعدام "یک اشتباه فردی است و جزء سیاستهای کلی این گروه نمی‌باشد" و همه عاملان آن بازداشت شده‌اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها