عامل کشتار مونیخ مورد تجاوز قرار گرفته بود

عامل کشتار مونیخ مورد تجاوز قرار گرفته بود
دوشنبه 4 مرداد 1395 - 19:42

العالم - مسئولان پلیس آلمان در کنفرانس مطبوعاتی در مونیخ اعلام کردند که عامل حملۀ روز جمعه مونیخ، از سوی همکلاسی های خود مورد تعرض جنسی قرار گرفته بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پلیس آلمان اعلام کرد: «طبق گزارش پزشکی قانونی، مهاجم 18 ساله بعد از تیراندازی در یک مجتمع تجاری که 9 نفر قربانی آن شدند، خودکشی کرده است».
قبلا احتمال تیراندازی پلیس به سوی وی مطرح شده بود که با این گزارش، احتمال مذکور رد شد.
پایگاه خبری المصریون به نقل از "توماس دی میتسیِر" وزیر کشور آلمان نوشت: «مهاجمظاهرا با گروههای تروریستی بین المللی ارتباطی نداشته است».
وی خاطرنشان کرد: «این تروریست 18 ساله، که خانواده اش در دهۀ نود میلادی به آلمان پناهنده شدند، در سال 2012 از سوی همکلاسی های خود مورد تعرض جنسی قرار گرفته است».
پلیس جنایی آلمان، پیش تر اعلام کرده بود که هنگام تفتیش وسایل مربوط به سمهاجم، اسناد و کتاب هایی دربارۀ ترور جمعی ناشی از خشم یافته اند، اما نامه ای که برای قبل از خودکشی تنظیم شده باشد در میان این وسایل دیده نشده است.
منابع امنیتی آلمان اعلام نیز کردند که بیشتر قربانیان این حمله از نوجوانان بوده اند؛ چنان که سه نفر از آنها 14 ساله، دو نفر 15 ساله، یک نفر 17 ساله، یک نفر 19 ساله، یک نفر 20 ساله و یک نفر هم 45 ساله بوده و سه دختر جوان در میان آنها به چشم می خورد.
 202-201-220

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها