انتقام گیرژاپنی مطرح کرد :

اقدامی برای نابودی معلولان جهان!

اقدامی برای نابودی معلولان جهان!
سه شنبه 5 مرداد 1395 - 17:38

یک شهروند ژاپنی با استفاده از چاقو به مرکز نگهداری افراد معلول در شهر ساگامیهارا در نزدیکی توکیو یورش برد و بزرگ ترین کشتار بعد از جنگ جهانی دوم را در این کشور رقم زد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، ساتوشی یوماتسو 26 ساله بامداد امروز (سه شنبه) دست به چنین کشتاری زد. در این حادثه یک شهروند ژاپنی با استفاده از چاقو به مرکز نگهداری افراد معلول در شهر ساگامیهارا در نزدیکی توکیو یورش برد که 19 نفر را به قتل رساند و 25 نفر دیگر را زخمی کرد.
به گفته پلیس، ساتوشی یوماتسو در خصوص علت این اقدام خود گفته است که می خواهم از افراد معلول در این جهان رهایی یابم. 
گزارش های دیگر حاکی است که کینه توزی باعث شده است تا او پس از اخراج از کار در این مرکز مرتکب چنین جنایتی شود.
رسانه های گروهی در مورد جزئیات این حادثه خاطرنشان کردند که کارکنان این مرکز تقریبا ساعت 2:30 نیمه شب به وقت محلی با پلیس تماس گرفتند و از حمله یک فرد مسلح به سلاح سرد (چاقو) خبر دادند و به دنبال آن پلیس فرد مهاجم را بازداشت کرد.
رادیو تلویزیون ژاپن به نقل از یک مقام مسوول در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که یوماتسو خود را تسلیم پلیس کرد.
مقام مزبور افزود: در میان معلولان مجروح 25 نفر از آنان به شدت مورد اصابت قرار گرفته اند و مجروحان دستکم به 6 بیمارستان در منطقه غرب توکیو انتقال یافتند.
خبرگزاری کیودو فاش کرد: افراد کشته شده بین 18 تا 70 سال سن داشتند و 9 تن از آنان مرد و 10 نفر دیگر زن هستند. در این مرکز معمولا شبها بسته می شود و فرد مهاجم با در هم شکستن یکی از پنجره ها توانسته بود به آن یورش ببرد.
در این مرکز که از افراد به شدت معلول نگهداری می شود، بیش از 160 معلول به همراه کارکنان حضور دارند.

209-211-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها