تخریب شبانۀ منزل مبارز فلسطینی در الخلیل +فیلم

چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 08:35

منابع خبری از درگیری‌‌های شدید مبارزان فلسطینی با نظامیان رژیم اشغالگر نزدیک شهر صوریف در شمال الخلیل (جنوب کرانه باختری) خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نیروهای رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه به روستای جعبه نزدیک شهر صوریف یورش برده و منزل محمود محمد الحیح را محاصره کردند. این نیروها همزمان اقدام به تیراندازی و شلیک منور بر فراز منطقه کردند.
شاهدان عینی در صوریف گفتند: نیروهای اشغالگر  با بلندگو از یک جوان فلسطینی به نام محمد الفقیه خواستند تا خودش را تسلیم کند. نیروهای اشغالگر این جوان فلسطینی را مسئول کشتن یک شهرک نشین در شهرک عنتائیل در اوایل ماه جاری میلادی می دانند.
محمد الفقیه اسیر فلسطینی است که بعد از پنج سال از زندانهای رژیم صهیونیستی آزاد شد و ازدواج کرد و در یک شرکت تلفن همراه در کرانه باختری کار می کند.
به گفته شاهدان، صدای تیراندازی و درگیری در اطراف منزل محمد الفقیه به گوش رسید و درگیری ها به محله های اطراف سرایت کرد. همزمان نیروهای اشغالگر حضور خود در منطقه را تقویت کردند و روستا را محاصره کرده و جریان برق را به طور کامل قطع کردند.
این نیروها به سمت منزل یاد شده راکت و گلوله شلیک کرده و با بلدوزر آن را تخریب کردند.

پربیننده ترین خبرها