تروریست‌ها: جنازۀ روس‌ها را تنها به این شرط می‌دهیم ...

تروریست‌ها: جنازۀ روس‌ها را تنها به این شرط می‌دهیم ...
جمعه 15 مرداد 1395 - 13:47

یکی از گروه های تروریستی فعال در شمال سوریه ضمن اعلام اینکه اجساد سرنشینان کشتۀ شدۀ بالگرد روسی را در اختیار دارد، برای تحویل اجساد به روسیه شرط گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، یکی از گروه های تروریستی در سوریه با اعلام اینکه جنازه 5 سرنشین بالگرد روسی سرنگون شده در شمال سوریه را در اختیار دارد، خواستار مبادله این جنازه ها با اسرای خود شد.

پایگاه اسکای نیوز نوشت این گروه تروریستی که جنازه های روس ها را در اختیار دارد اشاره ای به هویت و تعداد اسرایی که قصد دارد در ازای جنازه ها تحویل بگیرد، نکرده است.
یک بالگرد نظامی ارتش روسیه روز دوشنبه گذشته در منطقه تحت اشغال تروریست ها در استان ادلب سقوط کرد. در این حادثه، تمام 5 سرنشین این بالگرد کشته شدند.
سقوط این بالگرد، جدی ترین تلفاتی است که روسیه از زمان آغاز عملیات در سوریه، رسما آن را پذیرفته است. بالگرد می -8 روسیه پس از تخلیه کمک های انسانی در حلب، در مسیر بازگشت به پایگاه هوایی روسیه در استان لاذقیه در غرب سوریه، سقوط کرد.

پس از سقوط این بالگرد، هیچ یک از گروه های تروریستی مسئولیت این حادثه را بر عهده نگرفت. داعش نیز در آن منطقه فعالیت نمی کرد.

208-220

 

پربیننده ترین خبرها