افشای رسوایی اخلاقی مربیان آمریکایی در آستانه المپیک + عکس

افشای رسوایی اخلاقی مربیان آمریکایی در آستانه المپیک + عکس
جمعه 15 مرداد 1395 - 17:29

با نزدیک شدن موعد افتتاحیه رقابت‌های المپیک برزیل، افشای رسوایی اخلاقی در میان مربیان و ورزشکاران رشته ژیمناستیک آمریکا، خبرساز شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه آمریکایی "ایندیاناپولیس استار" روز پنجشنبه فاش کرد که فدراسیون ژیمناستیک آمریکا، در دوره های مشخص و به طور نهادینه، اذیت و آزار جنسی دختران ورزشکار رشته ژیمناستیک -به ویژه خردسالان و نوجوانان- از سوی مربیان مشهور این رشته را نادیده گرفته است.

این روزنامه پرتیراژ و باسابقۀ آمریکایی در گزارش خود تاکید کرده که ده‌ها نفر از دختران ژیمناست با سنین 10 تا 14 سال، از جمله قربانیان آزار جنسی مربیان آمریکایی هستند.

به نوشته این روزنامه، شکایت ها و گزارش های بسیاری درباره اذیت و آزار و فریب دختران خردسال و انتشار تصاویر غیراخلاقی کودکان از سوی مربیان، به فدراسیون ژیمناستیک واصل شده، اما کارکنان این فدراسیون معمولا این شکایت ها را نادیده می گیرند، به ویژه آن که شکایت ها از سوی خود دختران و یا خانواده های آنان ارسال نشده است.

بنا بر گزارش "ایندیاناپولیس استار"، مقامات فدراسیون ژیمناستیک اصرار داشته اند که سخن گفتن در این باره، وجهۀ فدراسیون و مربیان مشهور ژیمناستیک را خدشه‌دار می‌کند.

گزارش روزنامه آمریکایی: چشمان نابینا در برابر سوء استفاده جنسی در ژیمناستیک آمریکا

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها