افسران خارجی حاضر در حلب، در محاصرۀ ارتش سوریه

افسران خارجی حاضر در حلب، در محاصرۀ ارتش سوریه
يکشنبه 17 مرداد 1395 - 17:23

مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه که برای پوشش اخبار تحولات حلب به همراه ارتش و نیروهای همپیمان آن در صحنه نبرد حضور دارد تأکید کرد عناصر مسلح به شدت در حال تلاش هستند تا با گشودن راهی به خارج از مناطق تحت محاصره در حلب، افسران ترک، عرب و غربی را که در این منطقه گرفتار شده اند نجات دهند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حسین مرتضی، مدیر دفتر شبکه العالم، گفت: «هدف عناصر مسلح از درگیری ها، رسیدن به منطقه دانشکده های نظامی و سپس میدان الراموسه است تا بدین ترتیب راهی را برای فراری دادن این افسران باز کنند».
حسین مرتضی افزود: «مسیری که گروه های مسلح مدعی باز شدن آن هستند یک گذرگاه نظامی است که زیر آتش ارتش قرار دارد و عناصر مسلح نمی توانند از طریق آن اقدام به نقل و انتقال عناصر یا تجهیزات نمایند».
مدیر دفتر العالم در دمشق در ادامه تصریح کرد: «براساس اطلاعات به دست آمده گروه های مسلح تلاش می کنند شماری از افسران غیر سوری ترک، غربی و عرب را که در داخل محلات قدیمی شهر حلب گرفتار شده اند نجات دهند. از این رو همه تلاش خود را برای باز کردن راهی – هر چند باریک – جهت خارج کردن افسران خارجی تحت محاصره در حلب، به کار گرفته اند».
216-220
 

پربیننده ترین خبرها