گفتند داعش تلویزیون ترکیه را اشغال کرده، حمله کردیم!

گفتند داعش تلویزیون ترکیه را اشغال کرده، حمله کردیم!
يکشنبه 17 مرداد 1395 - 22:41

فرمانده سابق نیروهای گارد ریاست جمهوری که متهم است مسئولیت حمله به تلویزیون ترکیه در شب کودتای تافرجام این کشور را بر عده داشته است، در دفاعیات خود مدعی شد که از او خواسته بودند برای آزادسازی ساختمان تلویزیون ترکیه از چنگ داعش که آن را اشغال کرده بود، به آن حمله کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، «محمد تانجو بوشور» فرمانده سابق نیروهای گارد ریاست جمهوری ترکیه که متهم شده است مسئولیت به حمله به تلویزیون رسمی این کشور "تی آر تی" در شب کودتای نافرجام متهم شده است ادعا کرد دلیل حمله به ساختمان تلویزیون رسمی، دریافت گزارش هایی مبنی بر حمله تروریستی عناصر داعش به آن بود.

او که به دنبال کودتای نافرجام اخیر در ترکیه بازداشت شده است هر گونه ارتباطی با تشکیلات فتح الله گولان یا دولت موازی را کاملا رد کرد و تصریح کرد: «من با آنها هم عقیده نیستم؛ زیرا دیدگاه من درباره زندگی با دیدگاه آنها کاملا متفاوت است».
بوشور در مقابل دادستان گفت: «هیچ کدام از نیروهای نظامی که به ساختمان شبکه دولتی "تی آر تی" حمله کردند به جز "سرگرد دوم محسن قدسی" از اقدامات ارتش اطلاعی نداشتند. او بود که مرا به ساختمان تلویزیون کشاند».
216-220

پربیننده ترین خبرها