ارتش سوریه اینگونه تروریست ها را در هم شکست+ویدئو

دوشنبه 18 مرداد 1395 - 18:23

لاذقیه (العالم) – نیروهای ارتش سوریه با نصب تله های انفجاری در خطوط تدارکات گروه های تروریستی در محور "کنسبا" در "حومه لاذقیه" دهها تروریست را به کام مرگ فرستاد.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم، عملیات گسترده ارتش سوریه و هم پیمانانش در شمال شرق لاذقیه برای پاکسازی باقیمانده تروریست ها آغاز شده و نیروهای ویژه ارتش سوریه پس از رصد دقیق تحرکات تروریست ها در محور کنسبا و تله های انفجاری در مسیر تردد آنها، دهها نفر از آنان را کشت. 
"احمد یاسین محمد" کارشناس نظامی سوری در این باره به خبرنگار العالم گفت: ارتش سوریه و هم پیمانانش، تروریست ها را در محور "کبان" هدف قرار داده و با استفاده از توپخانه و موشک ضمن وارد ساختن تلفات جانی به این گروه ها، مواضع آنان را در این محور منهدم کرد.   
ارتش سوریه ضمن استفاده از انواع سلاح برای قطع خطوط تدارکات گروه های تروریستی و کمین در مسیر آنان در اطراف لاذقیه توانست ضمن ادامه عملیات علیه این گروه ها، تلفات جانی و خسارت های مادی سنگینی به آنان وارد کند.  
پیروزی های مستمر ارتش سوریه و هم پیمانانش در شمال شرق لاذقیه به ویژه پس از آزاد شدن "قلعه طوبال" و "قلعه شلف" باعث تغییر روند جنگ در این منطقه میان تروریست ها و ارتش سوریه و همپیمانان آن شده است. 
خبرنگار العالم گزارش داد: عملیات ارتش سوریه در شمال و شمال شرق لاذقیه و نصب کمین باعث تلفات سنگین گروه های تروریستی در این منطقه و تحلیل قوای آن شده است.   

206-201-9 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها