ویدیو.. لحظه شکار سرکرده گروه "جیش المجاهدین"

جمعه 22 مرداد 1395 - 12:54

در درگیری های شدید جنوب حلب، ارتش سوریه و متحدانش، حملات گروه های تروریستی مسلح به محور جنوبی شهر را دفع کردند.

به گزارش خبرنگار العالم در حلب، همزمان نیروهای سوری به عملیات خود در محورهای "الراموسه" و "دانشکده های نظامی" به منظور آزادسازی این مناطق ادامه می دهند. همچنین در حمله نیروی هوایی سوریه، یک کاروان از خودروهای تروریست ها در محور نعمان – سراقب – آزادراه بین المللی حلب منهدم شده و ده ها تروریست به هلاکت رسیدند.
خبرنگار العالم گزارش داد ارتش سوریه حمله عناصر مسلح گروه موسوم به "جیش الفتح" به غرب حلب را دفع کرده و حمله عناصر تکفیری به محور 1070 را هم خنثی کردند. سپس خود به پیشروی ادامه داده و پس از درگیری شدید با گروه های مسلح، تعدادی از مجتمع ها و ساختمان ها را از اشغال تروریست ها آزاد کردند. در این حمله "یوسف زوعه"، سرکرده گروه موسوم به "جیش المجاهدین" به هلاکت رسید.
یک منبع نظامی به خبرنگار العالم گفت: "ما دیشب حمله گروه های تروریستی مسلح را دفع کردیم و آنها را از منطقه 1070 به عقب راندیم و برخی مجتمع ها و ساختمان های منطقه را آزاد کردیم."
ارتش سوریه در محورهای "دانشکده ها" و "الراموسه"، هر گونه تحرک تروریست ها و کاروان های آنها را در مسیر حومه جنوبی و داخل منطقه "دانشکده ها" همچنان زیر آتش سنگین خود دارد. همزمان در راستای تأمین مقدمات عملیات زمینی آینده، استحاکات خود را در محورهای درگیری مستقر می کند.
این منبع نظامی به خبرنگار العالم گفت: "ارتش در محور دانشکده ها در جنوب حلب و محور الراموسه دست به عملیات گسترده ای خواهد زد. ان شاء الله به زودی خبرهای خوبی خواهیم شنید و محور دانشکده ها و جاده الراموسه را آزاد خواهیم کرد."
به گفته منابع نظامی ارتش سوریه، مرحله دفاع را پشت سر گذاشته و وارد مرحله حمله شده است. لذا در روزهای آینده، منطقه شاهد عملیات گسترده ای به منظور آزادسازی کل مناطق جنوب حلب خواهد بود.
ارتش سوریه پس از دفع حمله مذبوحانه عناصر "جیش الفتح" به مواضع ارتش در منطقه "1070 دستگاه"، به پیشروی خود در این منطقه ادامه داده و تعدادی از ساختمان های این منطقه را آزاد کردند. عملیات ارتش در محورهای "دانشکده ها" و "الراموسه" در جنوب حلب همچنان ادامه دارد.
208

پربیننده ترین خبرها