ویدیو؛ گزارش العالم از کمین مرگبار ارتش سوریه

جمعه 22 مرداد 1395 - 17:29

حلب، العالم- شمار زیادی از افراد مسلح تروریست از جمله فرماندهان آنان در کمین ارتش سوریه و هم‌پیمانانش کشته شدند.

حسین مرتضی مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه، از هلاکت شمار زیادی از تروریست ها در کمین ارتش در راموسه واقع در حومه حلب خبر داد و گفت: اجساد افراد مسلح در منطقه درگیری پراکنده است.

وی ساعتی پیش، از نزدیکی مدرسه الحکمه و الفلل الحمراء که تا منطقه هزار و هفتاد و منطقه دانشکده ها شاهد خشونت آمیزترین درگیریها بودند، گزارش خود را ارسال کرد و گفت: ارتش سوریه با وجود عملیات  تک تیراندازها، به سوی مجتمع های مسکونی و بزرگراه پیشروی می کند.

خبرنگار العالم افزود: مدرسه الحکمه خط امدادرسانی گروههای مسلح است و آنها درصدد بودند از این طریق به نقاط دیگر پیشروی کنند و امروز پس از ساعت ها درگیری شدید، آرامش نسبی برقرار شد.

وی بر ادامه عملیات بمباران و هدف گیری برخی پایگاه ها و مناطق نفوذ گروههای مسلح، توسط جنگنده های روسی و سوری تاکید کرد و گفت: برقراری آرامش امروز درامتداد بخش زیادی از این جبهه، بیانگر این است که حملات ارتش موجب خستگی  گروههای مسلح شده است.

خبرنگار العالم که از کنار جسد یک تروریست گزارش می داد، گفت: هنوز شمار زیادی از اجساد افراد مسلح در منطقه مشترک بر زمین افتاده و شماری از مسلحین در یکی ازهمین کمینهای نصب شده توسط گروهی از نیروهای ارتش سوریه که به این منطقه نفوذ کرده بودند، کشته شدند.

وی گفت: افراد مسلح اعتراف کردند به هنگام فعالیت درمنطقه راموسه مورد هدف قرارگرفته اند و یکی از سران گروههای مسلح کشته و یکی از فرماندهان موسوم به جیش المجاهدین نیز زخمی شده است.
آنها همچنین به کشته شدن حدود 35 مسلح در عملیات ارتش سوریه در محور راموسه اعتراف کردند.

217
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها