آزادی بخشهایی از استان نینوا از سیطره داعش+فیلم

يکشنبه 24 مرداد 1395 - 15:52

الموصل (العالم) ـ ارتش عراق با کمک نیروهای مردمی روستاهای المریر، البزاجله و الامام الغربی و الطالعه را در شهر القیاره استان نینوا آزاد کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم از عراق، نیروهای ارتش و مردمی عراق همچنان به پیشروی خود در استان های نینوا و صلاح الدین ادامه می دهند و تروریست های داعشی را به عقب می رانند که همین امر باعث تضعیف روحیه آنها شده است.
نیروی هوائی ارتش عراق نیز در آزادسازی این چهار روستا مشارکت داشت به طوری که جنگنده های عراقی 7 خودروی بمب گذاری شده را منهدم کردند و ده ها داعشی نیز در عملیات آزادسازی این منطقه کشته شدند.

کشته شدن یک سرکره داعش در شهر القیاره
یکی از سرکردگان داعش در شهر القیاره به نام ابوخدیجه در عملیات موفقیت آمیز ارتش به هلاکت رسید.
فرماندهی عملیات نینوا اعلام کرد که علت تأخیر در اجرای عملیات آزادسازی شهر موصل حفاظت از جان شهروندان عراقی است و شهروندانی که در مناطق تحت تصرف داعش زندگی می کنند ، برای حفظ جان خود نباید از منازل خویش خارج شوند. 

همه مناطق تحت تصرف داعش امسال آزاد می شود
"جمعه عناد " فرمانده عملیات صلاح الدین نیز اعلام کرد که نیروهای ارتش و مردمی عراق منتظر دریافت دستور برای اجرای عملیات آزادسازی شهرهای الشرقاط و الحویجه هستند.
عناد در مصاحبه با خبرنگار شبکه العالم گفت: ما طبق دستور فرماندهی کل نیروهای مسلح همه مناطقی را که داعش اشغال کرده است ، تا اواخر امسال آزاد خواهیم کرد و حتی یک وجب از خاک عراق تحت تصرف این گروه تروریستی باقی نخواهد ماند.

طرح آزاد سازی شهر الشرقاط تکمیل شد
وی افزود: طرح آزادسازی شهر الشرقاط نیز آماده است و اجرای این طرح مستلزم آماده شدن برخی از کارهای برزمین مانده است.

کشته شدن 20تروریست داعشی
خبر دیگر اینکه حدود 20 تروریستی داعشی در درگیری با نیروهای ارتش در منطقه الزرکه در شرق استان صلاح الدین کشته شدند و نیروهای ارتش 3 حمله انتحاری را در منطقه البوعیثه در شمال شهر الرمادی مرکز استان الانبار خنثی کردند.

214-211-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها