حمله شیمیایی داعش به نینوا

حمله شیمیایی داعش به نینوا
دوشنبه 1 شهريور 1395 - 18:42

فرمانده عملیات نینوا گفت: تروریست های داعش نظامیان و شهروندان را درجنوب استان نینوا با موشک های حاوی گاز کلر هدف قرار داده اند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، نجم عبدالله الجبوری فرمانده عملیات نینوا تاکید کرد که این اقدام های جنایتکارانه، عزم نیروهای عراقی را برای ادامه عملیات آزادسازی این شهر راسخ‌تر می کند.

الجبوری به "سومریه نیوز" گفت: گروهک تروریستی داعش روز دوشنبه، واحدهایی از نیروهای نظامی عراقی و اهالی روستای العوسجه در شرق منظقه القیاره (65 کیلومتری جنوب نینوا) را با موشک های دست‌ساز حاوی گاز کلر هدف قرار داد.

وی با بیان این که این عملیات تاکنون تلفاتی نداشته است، افزود: تروریست‌های داعش با دامن زدن به این اقدام ها به صراحت بیان می‌کنند که عناصری ترسو بوده و قادر به مقابله با نیروهای نظامی عراق نیستند.

الجبوری با بیان این که داعش بارها غیرنظامیان را با گاز کلر هدف قرار داده است، یادآور شد: این امر دال بر شکست و محدود بودن عمر این گروهک است.

عملیات نیروهای عراقی برای آزادسازی مناطق تحت اشغال تروریست‌های داعش در استان نینوا همچنان ادامه دارد و نیروهای عراقی تاکنون توانسته اند مناطق متعددی را در این استان از دست تروریست ها آزاد و خسارت سنگینی به این گروهک وارد کنند.

213-9

پربیننده ترین خبرها