وزیر دادگستری:

"رجوی به دست منافقان کشته شده است"

دوشنبه 8 شهريور 1395 - 13:36

وزیر دادگستری تأکید کرد که مسعود رجوی به دست منافقان کشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی امروز (دوشنبه) اظهار داشت: منافقان آنقدر خبیث و لعین هستند که حتی فرمانده تروریست خود را نیز می کشند و سپس عنوان می‌کنند رجوی کشته شد و به هم تسلیت می‌گویند.
پورمحمدی خاطرنشان کرد: سؤال ما این است که رجوی کجا کشته شد، کجا مرد و قبرش کجا است؟
وزیر دادگستری افزود: منافقان حاضر هستند برای اینکه به جنایت‌ها و توطئه‌های خود ادامه دهند کثیف ترین نقشه‌ها را اجرا کنند و حاضرند رئیس خود را زنده بگور کنند، تا برای یک روز بیشتر به جنایت‌های خود ادامه دهند.
حجت الاسلام و المسلمین پور محمدی تأکید کرد: منافقان دست از خیانت خود برنداشته اند و در خصوص هسته ای به دروغ علیه ملت ایران پرونده سازی کردند چراکه از همان ابتدا، جاسوس صدام و سپس جاسوس آمریکا و اسرائیل شدند.
وی با بیان اینکه منافقان مورد لعن و نفرین ملت و زیر سلطه استکبار هستند، خاطرنشان کرد: 40 سال است که منافقان علیه ملت ایران خیانت می کنند، و بزرگان و فرزندان این کشور را به خاک و خون می کشند.
پورمحمدی با بیان اینکه منافقان روزی با صدام ملعون پیوند خوردند و هزاران نفر از مردم ایران را با جاسوسی های خود به شهادت رساندند، افزود: آنها برخی از عملیات رزمندگان ما را ناکام، و فرزندان و دلیران مملکت را شهید کردند، در نهایت نیز در عملیات فروغ جاویدان به لطف خدا بخشی از آنها تار و مار شدند، و مابقی به آغوش اربابان خود بازگشتند.
وی تصریح کرد: هرچقدر پروندۀ امام و شهدا پاک و طاهر است، به همان اندازه پرونده منافقان مملو از خیانت و جنایت بوده که نمونه بارز آن پرونده سازی هسته‌ای بود که 12 سال مردم ایران را با مشکل و فشارهای اقتصادی روبه رو ساختند.
* حمایت مدعیان حقوق بشر از تروریسم 
وزیر دادگستری افزود: کشورهای اروپایی دم از حقوق بشر می زنند، اما از منافقان حمایت می کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی گفت: آمریکایی که منافقان تا چند سال پیش در لیست ترور آنها بود، امروز از این دسته حمایت می کند و دبیر کل سازمان ملل اسم عربستان را به دلیل پول از لیست منافقان خارج کرده که این اقدامات برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است.

"منافقان در حال غرق شدن هستند و به عربستان بدبخت متوسل شده اند"

وی با بیان اینکه آمریکا و منافقان حالا با هم رفت و آمد دارند و به یکدیگر تبریک می گویند، تصریح کرد: منافقان در حال غرق شدن هستند و به عربستان بدبخت متوسل شده اند.
وی ادامه داد: منافقان غضب خدا را خریده اند، ذلت خواری و درماندگی در پیشانی آنها حک شده است.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: رجایی و باهنر جدال حق و باطل را ترسیم کردند چراکه با شهادتشان تاثیر گذار شدند.
وزیر دادگستری این سخنان را امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد مطرح کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها