ویدیو: جنون سعودی؛ 300 حمله‌ هوایی در 24 ساعت!

سه شنبه 9 شهريور 1395 - 14:04

یمن (العالم) – متجاوزان سعودی در اقدامی جنون آمیز، در 24 ساعت گذشته بیش از 300 حملۀ هوایی به مناطق مختلف یمن انجام داده اند که بر اثر حمله به منطقۀ مسکونی ذهبان، 14 شهروند یمنی کشته و شماری مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم از یمن، ده ها کشته و مجروح حاصل حملات هوایی وحشیانۀ سعودی ها به بازار و محلۀ های مسکونی در منطقۀ ذهبان در صنعا پایتخت یمن بوده است.
متجاوزان سعودی به این میزان از جنایتگری اکتفا نکرده و پس از این حمله، برای بمباران خودروهای شهروندان در معابر عمومی بازگشتند که بر اثر آن در منطقۀ الحداء در استان ذمار، 5 نفر کشته و 3 تن دیگر مجروح شدند.
جنگنده های سعودی سلسله حملاتی نیز در استان های حجه، الجوف، تعز و الحدیده انجام دادند تا تعداد این حملات به بیش از 150 مورد در 24 ساعت برسد و تعداد کشته ها و مجروحان افزایش یابد.
حملات موشکی یمن به فرودگاه و نیروگاه برق به تلافی تجاوزگری عربستان

واحد موشکی یمن نیز در پاسخ به این تجاوزها، توپخانه های سعودی و انبارهای اسلحه آن در نزدیکی پایگاه المخروق، مشرف بر نجران را، هدف قرار داد.
موشک های یمن به ایستگاه برق جازان و فرودگاه بین المللی ابها در شهر عسیر هم رسید و یک موشک بالستیک از نوع "قاهر1 " این فرودگاه را هدف قرار داد.
نیروهای مشترک یمن، محل تجمع نظامیان سعودی را در شهر جیزان با موشک زلزال 2 هدف قرار دادند و هم زمان پایگاه های الدخان، العبادیه و المعنق را در این شهر زیر آتش توپخانۀ خود گرفتند.
در استان الجوف در شمال شرق یمن نیز نیروهای یمنی بر مواضع منطقه صفر الحنایا در شمال شرق منطقۀ المتون سیطره یافتند و هواپیمای شناسایی سعودی ها را سرنگون کردند.
 

202-211-220
 

پربیننده ترین خبرها