شادی عضو ارشد جیش الفتح از کشته شدن العدنانی

شادی عضو ارشد جیش الفتح از کشته شدن العدنانی
جمعه 12 شهريور 1395 - 20:02

قاضی سعودی به اصطلاح "شرعی" گروه مسلح موسوم به جیش الفتح از کشته شدن ابومحمد العدنانی سخنگوی گروه تروریستی داعش ابراز شادمانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روزنامه رای الیوم، عبدالله المحسینی قاضی به اصطلاح شرعی گروه مسلح جیش الفتح در مطالبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر از کشته شدن ابومحمد العدنانی سخنگوی داعش ابراز شادمانی کرد و نوشت: خدا را شکر می کنم که ابومحمد العدنانی یکی از فرماندهان خوارج عصر و "سخنگوی گروه دولت اسلامی" (داعش) و از فرماندهان ارشد این گروه به هلاکت رسید.

وی افزود: شاید برخی شادمانی از کشته شدن یکی از سران خوارج را تحمل نکنند اما باید بگوییم که شادمانی درخصوص هلاکت ظالمان و سران فتنه و سرکردگان شرارت نه تنها امری طبیعی و فطری است بلکه شادمانی برای کم شدن شرارت و رفتن سران آن است. ما از هلاکت ظالم شادمانیم زیرا بسیاری از مسلمانان از شّرش در امان می شوند.

المحیسنی درپایان مطالب خود در توییتر نوشت: دوست داشتیم که روزی نیاید که از کشته شدن اینها خوشحالی کنیم زیرا دوست داشتیم که توبه کنند و از تفکرات اشتباه و انحرافی خود دست بردارند. سران "دولت اسلامی" (داعش) یکی پس از دیگری کشته می شوند؛ الانباری و بعد از آن الشیشیانی و حالا هم العدنانی. خدا شر آنها را از سر مسلمانان کم کرد.

6 ـ 211

پربیننده ترین خبرها