درخواست صدر برای اعتصاب کارمندان!

درخواست صدر برای اعتصاب کارمندان!
شنبه 13 شهريور 1395 - 09:52

رهبر جریان صدر در عراق، کارمندان ادارات را به اعتصاب فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از سومریه نیوز مقتدی صدر از کارمندان ادارات دولتی خواسته است که در اعتراض به فساد مالی و اداری روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته (4 و 5 سپتامبر) دست از کار بکشند و اعتصاب کنند.
صدر همچنین از ساکنین شهرک صدر خواسته است که از جمعۀ آینده تا صبح روز یکشنبه اعتصاب غذا کنند.
وی از وزیران و نمایندگان گروه صدر در مجلس نیز خواسته است که طوماری با عنوان " فساد در دولت کار من نیست " تهیه و امضاهای میلیونی برای این طومار جمع کنند.
رهبر جریان صدر در بیانیه ای اعلام کرد : ما پس از پایان مهلت یک ماهه وظیفه خود می دانیم که اعتراضات مسالمت آمیزی را برگزار کنیم، و گزینه هایی برای پایان دادن به فساد مالی و اداری روی میز گذاشته ایم .
صدر روز 30 ژوئیه 2016 طرفداران خود را از تظاهرات به مدت یک ماه منع کرد، تا چنین وانمود نشود که فقط طرفداران وی تظاهرات اعتراض آمیز برگزار می کنند.
صدر در بیانیه خود از همه کارمندان ادارات دولتی بجز نهادهای نظامی و امنیتی و مراکز امتحانات تحصیلی خواسته است که اعتصاب کنند و جلوی درهای ادارات بنشینند و اگر ارباب رجوعی کار مهمی داشت، کارش را از همان جلوی در اداره راه بیندازند.
صدر در بیانیه خود آورده است: اصلاح امور هم خواستۀ دولتی ها و هم خواستۀ مردم است.
صدر از مردم شهرک صدر نیز خواسته است که پس از اقامه نماز جمعه این هفته اعتصاب غذای خود را تا صبح روز یکشنبه در مساجد، حسینیه ها و دیگر اماکن عبادی ، فرهنگی و اجتماعی آغاز کنند.

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها