تصاویر زنده العالم از تردد شهروندان سوری در جاده الراموسه

شنبه 20 شهريور 1395 - 16:54

الراموسه(العالم)- ارتش سوریه و نیروهای همپیمان، جاده راهبردی الراموسه در شهر حلب را به روی شهروندان بازگشایی کردند.

خبرنگار شبکه العالم در حلب در گزارش زنده از منطقه درگیری و عملیات تاکید کرد: ارتش سوریه و نیروهای همپیمان، پس از آزادسازی منطقه الراموسه در حلب و فرار تروریست های وابسته به گروه جیش الفتح، جاده راهبردی الراموسه را به روی شهروندان بازگشایی کردند. 

"ربیع کلاوندی" خبرنگار شبکه العالم در حلب، با اشاره به آزادسازی و بازگشایی جاده الراموسه، اعلام کرد که تردد شهروندان در این جاده به سهولت جریان دارد.

ارتش سوریه عملیات خود را برای گسترش محدوده امن پیرامون منطقه الراموسه ادامه می دهد و در همین چارچوب، یگان‌هایی از ارتش سوریه چندین مجتمع مسکونی در منطقه العامریه در نزدیکی الراموسه را در کنترل خود گرفته اند تا هرگونه خطر احتمالی را در اطراف منطقه الراموسه دفع کنند.

براساس این گزارش یگان های دیگری از ارتش سوریه، به عملیات خود به طرف کارخانه ساتکوب در حومه الراموسه ادامه می‌دهند.

خبرنگار العالم به درگیری های شب گذشته میان ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی در محورهای جنوب و غرب حلب و دیگر محورهای حومه این شهر اشاره کرد و افزود:  نیروهای ارتش سوریه شماری از خودروهای وابسته به تروریست های داعش را در اطراف دانشکده نظامی ریف حلب شرقی منهدم کرده اند و نیروی هوایی ارتش سوریه ضربات سنگینی به تروریست های جیش الفتح در محورهای ریف حلب جنوبی و ریف ادلب وارد کرده است.

خبرنگار العالم درباره توافق اخیر روسیه و آمریکا تاکید کرد که تا کنون هیچ اثری از این توافق مشاهده نشده است و مقامات نظامی و سیاسی سوریه دراین خصوص موضع رسمی اتخاذ نکرده اند.

213-9

پربیننده ترین خبرها