ویدیو: چرا اسد برای نماز عید با خودروی‌ خود تا ‌‌داریا رفت؟

سه شنبه 23 شهريور 1395 - 14:47

دمشق (العالم) - کارشناس مسایل راهبردی ضمن تأکید بر این که بازپس گیری همۀ مناطق سوریه امری قطعی است، اقامۀ نماز عید توسط بشار اسد در داریا را حامل پیام های مهم داخلی و خارجی ارزیابی کرد.

خلف المفتاح در برنامۀ پانوراما که از شبکۀ العالم پخش می شود گفت: «بازدید رئیس جمهور از داریا و اقامۀ نماز عید در آن، پیامی به همۀ مردم سوریه و ساکنان این منطقه است که مطمئن باشند هر منطقه ای تحت سیطرۀ گروه های مسلح باشد دیر یا زود به آغوش سوریه بازخواهد گشت».
وی افزود: «این بازدید همچنین به منظور اطلاع افکار عمومی از حجم تخریب و ویرانی در منطقه است. به معنای دقیق تر هر جا که تروریست ها آن را تحت سیطره گرفتند تخریب و ویرانی در آن رخ می دهد و این پیامی به همۀ سوری هاست که بدانند رئیس جمهور مانند پدر ملت است و برای بازگرداندن امنیت و ثبات به همۀ مناطق و طرد و اخراج همۀ تروریست ها تلاش می کند».
المفتاح تصریح کرد که بازدید اسد از داریا پیامی به همگان است که سوریه امروز از موضع قدرت حرکت می کند و بازگشت رئیس جمهور به این منطقه به معنای بازگشت زندگی به آن است و شهروندانی هم که از آن خارج شده اند باید به خانه های خود بازگردند و زندگی را از سر بگیرند.
 

202
 

پربیننده ترین خبرها