وحشت صهیونیست‌ها از انتفاضه فردی جوانان فلسطینی

وحشت صهیونیست‌ها از انتفاضه فردی جوانان فلسطینی
چهارشنبه 24 شهريور 1395 - 16:05

انتفاضه قدس که به صورت فعالیتهای فردی جوانان فلسطینی در مناطق تردد اشغالگران از سال 2015 آغاز شده است، موجی از رعب و وحشت را در دل صهیونیستها انداخته است.

به گزارش پایگاه خبری العالم، "الون بن دیوید" کارشناس مسائل راهبردی و نظامی شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "از سال 2015 تا کنون اقدامات ضد اسرائیلی فعالان فلسطینی به طور قابل توجهی افزایش یافته و 130 فقره از این اقدامات، حوادث مرگبار و خطیری بودند."
وی برای توجیه قتل فلسطینی ها به دست نظامیان رژیم اشغالگر، مدعی شد: "در این مدت 300 خرابکار شناسایی شدند که 220 نفر از آنها در حال ارتکاب اقدامات تروریستی کشته شدند."
این کارشناس صهیونیست معتقد است که طی ماههای اخیر، روش و منش فعالان فلسطینی تغییر یافته است؛ به گونه ای که گروههای فعال، در محل سکونت خود اقدامات ضد صهیونیستی انجام می دهند.

به گفته وی، بسیاری از این افراد در مناطق فلسطینی نشین حضور دارند و تا کنون بازداشت نشده اند. برای مثال در محله فلسطینی بنیامین شمار قابل توجهی از این فعالان فلسطینی حضور دارند.
وی پیش بینی کرد، در ماه اکتبر همزمان با اعیاد و مراسم صهیونیستها، اقدامات فلسطینیها روند صعودی پیدا کند، به همین دلیل ارتش این رژیم تدابیر امنیتی ویژه ای را برای پیش گیری از وقوع حملات اتخاذ کرده است.

پربیننده ترین خبرها