داعش جدیدترین فیلم کشتاربه شیوه اسپایکر رامنتشرکرد

داعش جدیدترین فیلم کشتاربه شیوه اسپایکر رامنتشرکرد
پنج‌شنبه 1 مهر 1395 - 18:22

گروه تروریستی داعش فیلمی از اعدام دهها نفر از نیروهای ارتش عراق، بسیج مردمی و اعضای شوراهای شهرداری وابسته به دولت را پخش کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، داعش با پخش این فیلم با عنوان ولایت "شمال بغداد" و "جهنم مرتدین"، در صدد تکذیب بیانیه های دولت عراق است که اعلام کرده کنترل کامل مناطق شمال بغداد را در دست دارد.

داعش در این فیلم علی رغم اعتراف به کنترل نداشتن بر مناطق شمال بغداد تاکید کرد که قادر است شدیدترین خسارات را از طریق حملات ناگهانی به دولت عراق وارد کند.

در این فیلم گروه تروریستی داعش دهها سرباز عراقی را در یکی از پادگانها به اسارت گرفته و با تقلید از جنایت پایگاه نظامی اسپایکر ابتدا سربازها را جمع کرده و چشمانشان را بسته و سپس آنان را مجبور می کند که وارد گودالی شوند آنگاه به سوی آنان تیراندازی می کند.

داعش در این فیلم لحظه حمله عناصر خود به منازل اعضای دولت و شوراهای شهرداری را ثبت کرده است.

داعش همچنین در این فیلم حمله به چندین نیروی عراقی و حمله به پادگانهای آنان با کاتیوشا و سلاح های نیمه سنگین و هم چنین هدف قرار دادن شمار زیادی از خودروهای نیروهای عراقی را با قرار دادن خودروهای بمب گذاری شده در گوشه و کنار خیابان ها نشان داده است.

این گروه تروریستی با اشاره به عملیات اعدام گروهی در جزیره النباعی و عملیات دیگری در منطقه الطارمیه مدعی شده که دولت عراق در صدد تخلیه ساکنان این منطقه از سنی ها و تغییر نام آن به الفاطمیه است.

217-211-9

پربیننده ترین خبرها