جنایات آل سعود در یمن ادامه دارد +ویدیو

پنج‌شنبه 15 مهر 1395 - 20:15

یمن (العالم) – حملات جنگنده های سعودی به صنعا، تعز و مأرب و سحار در صعده به شهادت و زخمی شدن شماری یمنی انجامید.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، یکی از زیان دیدگان در این بمباران گفت: تمام خاندان سلمان لنگه دمپایی مادرم هم نیستند که در بمباران شهید شد.
مردم مناطق مختلف صنعا صدای چند انفجار ناشی از بمباران های سعودی را شنیدند.
بمباران مناطق عطان، النهدین، الروضه، حی الشمالی، مجتمع تلال الریان، جبل النقم، حی التلفزیون، پایگاه هوایی الدلیمی خسارات مادی زیادی به خانه ها و املاک مردم یمن وارد کرد.   
جنگنده های سعودی بندر المیخاء در تعز و صرواح در مأرب و فرودگاه الحدیده و مناطق صعده را بمباران کردند، که شماری در بخش سحار شهید و زخمی شدند، و خسارات مادی بزرگی برجا گذاشت.
ارتش و کمیته های مردمی یمن با حمله موشکی به تجمع مزدوران در الوازعیه در تعز شماری از آنان را کشته و زخمی ساخته و مانع پیشروی آنان شدند. 
آنان همچنین تلاش مزدوران برای پیشروی در صرواح و نهب را پس از درگیری شدید خنثی کردند و شماری از مزدوران را از پا درآوردند.  
ستاد تبلیغات جنگ یمن صحنه های انهدام و سوختن زره پوش های مزدوران در الغیلی در الجوف و یک خودروی همر در غرب الشرفه، انهدام یک تانک و خودرو نزدیک پادگان الرجلان در نجران را منتشر کرد.
نیروهای یمنی همچنین در پاسخ به حملات مستمر و تجاوزکارانه ائتلاف سعودی، نظامیان عربستانی را در پادگان جبل الدخان در جیزان هدف قرار دادند و شماری از آنان را از پا درآوردند.
206
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها