سخنان سید حسن نصرالله درباره خدمات سعودی ها به آمریکا

سخنان سید حسن نصرالله درباره خدمات سعودی ها به آمریکا
شنبه 17 مهر 1395 - 23:31

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه « پول سعودی، تصمیم سیاسی، نفت و طرح های آن در منطقه در خدمت آمریکائی ها است»، تاکید کرد: امروز باید با سیاست های آمریکا و طرح صهیونیستی در منطقه که اوج فساد است، مبارزه و مقابله کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سید حسن نصرالله شنبه شب و در هفتمین شب مراسم عاشورائی که حزب الله در مجمع سید الشهداء در منطقه الرویس ضاحیه جنوبی بیروت برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: سعودی آنچه آمریکا می خواهد انجام می دهد و از روش های گمراه کننده استفاده می کند.
وی که از طریق ویدئو کنفرانس سخن می گفت، تصریح کرد: سعودی میلیاردها دلار سلاح از آمریکا می خرد و از این سلاح ها در کشورهای عربی و اسلامی استفاده می کند تا بازار سلاح آمریکا رونق داشته باشد و کارخانه های سلاح سود ببرند.
دبیرکل حزب الله در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: هنگامی که ما از مرزهای لبنان در مقابل هر متجاوز و تروریستی دفاع می کنیم اما در داخل مردم لبنان با خطری مواجه هستند که اهمیت آن از خطرهای امنیتی کمتر نیست و آن خطر و تهدید مواد مخدر است که همه لبنان و طوائف آن را بدون استثناء و شاید با اندکی اختلاف فرا گرفته است.
سید حسن نصرالله تاکید کرد:ما برای ادای تکالیف واجب خود در رویاروئی با دشمن صهیونیستی و مقابله با خطر تکفیری در مرزهای شرقی لبنان با سوریه شهدا و مجروحان تقدیم کرده ایم، هرگز نمی پذیریم در داخل لبنان فساد مانند مواد مخدر و تجارت انسان رواج داشته باشد.
وی با بیان اینکه مقابله با کشت ،توزیع ، قاچاق و استعمال مواد مخدر در لبنان به یک برنامه کامل نیاز دارد، گفت:از دولت لبنان می خواهیم به مسئولیت هایش در این زمینه عمل کند وبه ویژه نبود کشت جایگزین بجای مواد مخدر مانند حشیش به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
دبیرکل حزب الله افزود: دشمنان و برخی طرف ها در لبنان قصد دارند جامعه ما ، پشت جبهه و جوانان ما را که ستون های کشور ، ارتش ، امنیت ، دولت و مقاومت هستند، نابود کنند.
سیدحسن نصرالله خاطرنشان کرد: از تلاش های نیروهای امنیتی لبنان قدردانی می کنیم اما آمار اعتیاد ، کشت ، قاچاق و توزیع موادر مخدر بسیار بالا رفته است و دشمنان برای گسترش این شرایط خطرناک در لبنان برنامه ریزی کرده اند.
وی با تاکید به اینکه لبنان هرگز پایگاه و گذرگاهی برای قاچاقچیان مواد مخدر نخواهد بود، تصریح کرد: کشت ، توزیع ، قاچاق و استعمال مواد مخدر ممنوع است و باید با آن قاطعانه مقابله شود.
دبیرکل حزب الله خطاب به تجار و قاچاقچیان مواد مخدر گفت: اگر ذره ای احساس نوعدوستی دارید قتل و نابودی جوانان لبنانی را متوقف کنید.
سید حسن نصرالله قاچاقچیان و تجار مواد مخدر را خائنان به ارزش های مقاومت و ویران کنندگان ارزش ها و جامعه دانست و بر مسئولیت مردم و مقامات و دستگاه های ذیربط لبنانی برای صیانت از امنیت جامعه در مقابل خطر مواد مخدر تاکید کرد.

9

پربیننده ترین خبرها