عملیات متفاوت ارتش سوریه در جنوب+ویدیو

دوشنبه 19 مهر 1395 - 16:59

حومۀ درعا، (العالم) – ارتش سوریه و متحدانش در اقدامی پیش‌دستانه، حملۀ تروریست‌ها به نقاطی در نزدیکی الکتیبة المهجورة در حومۀ شمالی درعا را خنثی کردند و مواضع تروریست ها در ابطح و داعل را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار العالم، حومۀ شمالی درعا بار دیگر صحنۀ حوادثی تازه است، چنان که ارتش سوریه مانع از اجرای مرحلۀ نخست عملیات گروه های تروریستی با عنوان «فشدوا الوثاق» شد؛ عملیاتی که هدف از آن سیطره بر منطقۀ الکتیبة المهجورة بین دو روستای ابطح و داعل و سپس رسیدن به اتوبان درعا بود.
در این عملیات به اعتراف خود تروریست ها 18 تن از آنها کشته و تعداد زیادی مجروح شده اند.
در همین حال، ارتش سوریه مواضع و مخفی گاه های گروه های تروریستی در ابطح و داعل در حومۀ شمالی درعا را در پاسخ به بمباران مواضع ارتش در شهرک قرطة و نامر و الکتیبة المهجورة هدف قرار داد.
ارتش همچنین تعدادی از هواپیماهای کنترل شونده از راه دور را که بمب گذاری شده بودند و به سمت الکتیبة المهجورة روان بودند در هم کوبید.
یک سرباز سوری در گفت و گو با خبرنگار العالم تاکید کرد که اردن انواع سلاح از جمه تانک، هواپیماهای شناسایی کنترل از راه دور و دستگاه های ارتباطی و شنود را از رژیم اسرائیل می گیرد و در اختیار تروریست ها می گذارد.
خبرنگار العالم در حومۀ درعا می گوید که عملیات نظامی ارتش سوریه در جنوب این کشور به دلیل ارتباط گروه های تروریستی آن منطقه با رژیم صهیونیستی و اردن از ویژگی خاصی برخوردار است.
 

202
 

پربیننده ترین خبرها