بزرگ‌ترین ستاد خبری تاریخ عراق،برای جنگ‌ موصل

بزرگ‌ترین ستاد خبری تاریخ عراق،برای جنگ‌ موصل
جمعه 23 مهر 1395 - 14:10

ستاد تبلیغات بسیج عراق، از دایر شدن ستاد اطلاع رسانی "جنگ آزادسازی موصل" خبر داد و آن را بزرگ ترین ستاد اطلاع رسانی داوطلبانه در تاریخ عراق اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ستاد تبلیغات بسیج عراق، روز پنج شنبه با انتشار بیانیه ای، آغاز به کار ستاد اطلاع رسانی جنگ آزادسازی موصل را اعلام و تاکید کرد که تمامی دلاورمردی های بسیج و نیروهای عراقی را به دقت پوشش خواهد داد.

در این بیانیه آمده است: در این ستاد، 500 داوطلب رسانه ای فعال خواهند بود که 350 تن از آنان به عنوان خبرنگار، عکاس، پرسنل فنی و نیروی لجستیک خبری در میدان جنگ حضور خواهند داشت و حدود 150 تن دیگر، در مرکز عملیات ستاد تبلیغات بسیج در بغداد، فعالیت خواهند کرد.

ستاد تبلیغات بسیج عراق همچنین از ثبت نام 10 هزار فعال غیرنظامی خبر داد که در پی خبررسانی از شبکه های اجتماعی اعم از فیس بوک و تویتر و اینستاگرام بودند و با استفاده از این تعداد از داوطلبان، برنامه هایی روزانه برای حمایت و پشتیبانی از نیروهای بسیج و ارتش خواهند داشت.

ستاد تبلیغات بسیج همچنین با تعیین احمد الاسدی به عنوان سخنگوی خود، تاکید کرد که الاسدی، هر روز، خبرهای جنگ را به صورت صوتی و تصویری گزارش خواهد کرد.

ستاد تبلیغات بسیج همچنین، هماهنگی های لازم برای پوشش خبری عملیات آزادسازی موصل را با شماری از رسانه های ملی انجام داد تا برای شبکه هایی که امکان پوشش خبری مستقیم نداشته باشند، خبرنگار جنگی و فیلم بردار اعزام کند که به صورت داوطلبانه برای آنان گزارش تهیه کنند و خودروهایی مجانی در اختیار آن ها قرار می گیرد.

پیش از این، حیدر العبادی نخست وزیر عراق اعلام کرده بود که برنامه ریزی ها برای آغاز جنگ موصل، به مرحلۀ نهایی رسیده است.

206

پربیننده ترین خبرها