"بستن دفاتر جمعيت الوفاق نشانه ورشكستگی سياسی آل خليفه است"

پنج‌شنبه 6 آبان 1395 - 09:26

معاون دبيركل جمعيت الوفاق بحرين، بستن دفاتر اين جمعيت را نشانه ورشكستگی سياسي رژيم آل خليفه دانست و تأكيد كرد الوفاق هرگز از دفاع از حقوق مردم دست برنخواهد داشت.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، شيخ حسن الديهی با انتشار نامه ای خطاب به مردم بحرين نوشت: الوفاق، خود را فرزند، قلب، وجدان و عقل بيدار مردم بحرين می داند و هرگز يك فلس از اموال مردم را اختلاس نكرده و غارت يك وجب از خاك پاك وطن را نپذيرفته است و هرگز در اين زمينه كوتاه نيامده و نخواهد آمد.
الديهی در اين نامه كه از طريق شبكه های اجتماعی منتشر كرده است افزود: برنامه جمعيت الوفاق، شامل خواسته هاي مردم در زمينه بهبود وضعيت معيشتي از نظر خدمات رساني، اشتغال، وضعيت سياسي، حقوقي و انساني است و همواره بر مخالفت با فساد، ظلم، برده كشي، فقر، جهل، نابودي كشور و تخريب زيرساخت هاي اجتماعي، اقتصادي و سياسي تأكيد كرده است.
وي تأكيد كرد: با وجود تلاش نظام آل خليفه براي ضربه زدن به جمعيت الوفاق و بستن دفاتر آن، اين جمعيت بر حفظ كرامت، امنيت و بهبود وضعيت معيشتي شهروندان تأكيد دارد و همواره به عنوان حامي و پشتيبان حقيقي كشور و همه گروههاي آن، باقي خواهد ماند.
معاون دبيركل جمعيت الوفاق بحرين اقدامات واكنشی اخير رژيم آل خليفه را نتيجه آشكار شكست ها و عقب نشيني ها در مقابل پايداري ملت و ورشكستگي سياسي دولت دانست و تأكيد كرد: عمليات منحل كردن جمعيت ها، هيچ گونه تغييري در صحنه عمل به وجود نخواهد آورد.
الديهي خاطرنشان كرد: رژيم آل خليفه ممكن است بتواند دفاتر نهادها و جمعيت ها را ببندد اما هرگز نخواهد توانست اراده و عزم يك ملت را تغيير دهد.

216-9

پربیننده ترین خبرها