انتقام تروریستها از اهالی حلب/13شهید و 106 زخمی

انتقام تروریستها از اهالی حلب/13شهید و 106 زخمی
شنبه 8 آبان 1395 - 13:56

به دنبال پیروزیهای ارتش سوریه و هم پیمانانش در شهر حلب، گروههای تروریستی به انتقام جویی از اهالی بی دفاع و غیرنظامی این شهر و گلوله باران مناطق مسکونی حلب روی آورده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شمار قربانیان غیرنظامی آخرین حملات خمپاره ای گروههای تروریستی به تعدادی از محله های مسکونی شهر حلب به 13 نفر و زخمی ها به 106 نفر رسیده است که شماری از آنها زن و کودک هستند.
خبرگزاری دولتی سوریه "سانا" به نقل از یک منبع در فرماندهی پلیس استان حلب امروز (شنبه) اعلام کرد: گروههای تروریست مستقر در اطراف محله الزهراء و الراشدین و محله های شرقی شهر حلب عصر دیروز خانه های شهروندان را با گلوله خمپاره و راکت هدف قرار دادند که به شهادت شش نفر و زخمی شدن 36 نفر دیگر منجر شد.
حال برخی از زخمی ها از جمله زنان و کودکان وخیم گزارش شده است.
این منبع افزود: امروز نیز در حملات خمپاره ای تروریستها به محله های مسکونی شهر حلب، هفت نفر شهید و 70 نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است.
گروههای تروریست و تکفیری از جمله جبهه النصره و نیز جنبش نور الدین الزنکی که آمریکا به زعم خود آنها را "معارضان میانه رو" توصیف می کند، در محله های شرقی شهر حلب مستقر هستند و محله های امن شهر حلب را با گلوله خمپاره و راکت هدف قرار می دهند.
6

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها