موج جدید بازداشت‌ها درکرانه باختری

موج جدید بازداشت‌ها درکرانه باختری
يکشنبه 9 آبان 1395 - 09:53

نیروهای رژیم اشغالگر شماری از فلسطینی ها را در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش رژیم صهیونیستی دربیانیه ای از بازداشت دو تن از فعالان جنبش جهاد اسلامی از منطقه برقین در جنوب جنین خبر داد.

منابع محلی فلسطینی اعلام کردند نظامیان رژیم اشغالگر دو برادر به نام های "اشرف الزیدان الجدع" و "ناصر زيدان الجدع" از اهالی منطقه برقين را بازداشت کردند.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی همچنین با یورش به منطقه سلواد در رام الله و اردوگاه های العزه و عايده در بيت لحم، با تحویل احضاریه هایی به برخی از جوانان فلسطینی، آن ها را برای بازجویی فرا خواندند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی گزارش داد که شمار زیادی از نیروهای اشغالگر در آن منطقه مستقر شدند و بمب های صوتی شلیک و عملیات پاکسازی گسترده را اجرا کردند.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی همچنین منطقه عزون را محاصره کرده و در ورودی های سه گانه این منطقه مستقر شده اند. این نظامیان یک فلسطینی به نام "رمزی زهران سویدان" را در ورودی اصلی بازداشت، و به مکانی نامعلوم منتقل کردند.

نظامیان اشغالگر کمین هایی را در امتداد جاده بین عزون و قلقیلیه نصب کرده و هیچ خانه ای در منطقه عزون نمانده است که اخیراً درمعرض یورش و بازرسی قرار نگرفته باشد.

215

 

پربیننده ترین خبرها