دردسر "دلقک‌‌های ترسناک" در اروپا!

دردسر
دوشنبه 10 آبان 1395 - 08:18

مقامات پلیس آلمان و اتریش اعلام کردند در آستانه هالووین بر شمار سوءقصدهای "دلقک‌های ترسناک" در این کشور ها افزوده شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از اسپوتنیک، عاملان این سوء قصد‌ها، خود را به شکل دلقک درمی‌آورند.
در برلین به تازگی دو خلافکار که خود را به شکل دلقک درآورده بودند، تلاش کردند از یک مرد 25 ساله دزدی کنند.
پلیس آلمان تأکید کرد، یکی از دلقک‌ها قربانی را از پشت محکم نگه ‌داشته و پول خواست و دیگری او را با چماق تهدید کرد. وقتی مرد 25 ساله موفق شد خود را رها کند، دلقک‌ها پا به فرار گذاشتند.
این نخستین حمله‌ ثبت ‌شده‌ "دلقک‌های ترسناک" در پایتخت آلمان بود.
به تازگی در شهر روستوک واقع در شمال آلمان مردی با لباس و ماسک دلقک سعی کرد مردی 22 ساله و زن همراه او را با اسپری رنگی کند و بعلاوه در همین شهر یک دلقک دیگر فریادکشان و با چوب بیسبال به سوی مردی 26 ساله دوید.
پلیس آلمان حملات دلقک‌های ترسناک را جزو ‌جرایم سنگین دسته‌ بندی کرده و در هر دو مورد پرونده‌ "تلاش برای آسیب جسمی" تشکیل داده است.
در شهر آخن دلقکی از میان بوته‌ها بیرون پریده و دوچرخه‌ سواری 21 ساله را ترساند، این دوچرخه ‌سوار زمین خورد و به بیمارستان منتقل شد.
توماس دمزیر، وزیر کشور آلمان در نشستی با روزنامه نگاران گفت که مقامات کشور قاطعانه با این پدیده خطرناک مبارزه خواهند کرد.
وی افزود: "هر کسی که با چاقو یا اره موتوری به سمت دیگران حمله و مردم را به وحشت بیاندازد، به اتهام آسیب جسمی تحت تعقیب قضائی قرار خواهد گرفت".
در انگلیس و سوئد نیز حوادث مشابهی ثبت شده است.
پدیده‌ "دلقک‌های ترسناک" ریشه در آمریکا دارد و حالا به سرعت در اروپا گسترش پیدا می کند.

یکی از جشن هایی که در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی برگزار می‌شود، جشن هالووین نام دارد. مردم این کشورها، اغلب شناخت زیادی از این جشن ندارند. آنها می‌گویند که هالووین جشن ارواح است؛ جشنی که از کودک تا بزرگسال در شکل ارواح و اجنه ظاهر میشوند تا همدیگر را بترسانند. با این حال بیشتر آنها هرگز نمی‌دانند که هالووین یک جشن شیطان گرایی است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها