دفع حملۀ سنگین تروریست ها در جنوب سوریه

سه شنبه 11 آبان 1395 - 14:30

ارتش سوریه با دفع حملۀ جبهه فتح الشام (النصره) و چند گروه تروریستی دیگر به پایگاه گردان پدافند هوایی در حومۀ شمالی شهر درعا در جنوب این کشور، تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد کرد.

"حسام زیدان" خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه از حومه شمالی درعا گزارش داد، پایگاه گردان پدافند هوایی به علت واقع شدن در مسیر جاده بین المللی درعا – دمشق از اهمیت نظامی و راهبردی فراوانی برخوردار است .
درگیری ارتش با تروریست ها در حومۀ پایگاه گردان پدافند هوایی، بیش از 6 ساعت طول کشید که تعداد زیادی از آنها در این درگیری به هلاکت رسیدند.
خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، گروه های تروریستی 2 خودرو به سوی خاکریز نیروهای ارتش در نزدیکی پایگاه گردان پدافند هوایی فرستادند که سرنشینان مسلح این خودروها در نزدیکی خاکریز از خودروهای خود پیاده شدند و به سوی نیروهای ارتش تیراندازی کردند که ارتش در این درگیری از موشک استفاده کرد و همه مهاجمین را به هلاکت رساند و خودروهای آنها را منهدم کرد.
ارتش سوریه هم اکنون به بازسازی و تقویت استحکامات دفاعی خود در نزدیکی پایگاه گردان پدافند هوایی می پردازد پایگاهی که مهمترین نقطه نظامی در حومۀ شمالی شهر درعا محسوب می شود.
پایگاه گردان پدافند هوایی در غرب جاده درعا – دمشق قرار دارد و این جاده و 2 روستای ابطع و داعل هم اکنون در تیررس نیروهای ارتشیِ مستقر در این پایگاه است.    

214

پربیننده ترین خبرها