استفاده تروریست ها از گاز کلر در حلب+ویدیو

پنج‌شنبه 13 آبان 1395 - 20:44

حلب (العالم) – خبرنگار شبکه خبری العالم در حلب خاطرنشان کرد که گروه های مسلح علیه غیرنظامیان در شهر حلب از بمب های حاوی گاز کلر استفاده کرده اند.

حسین مرتضی مدیر دفتر شبکه خبری العالم در سوریه گزارش کرد : گروه های مسلح به هیچ وجه نتوانستند در مناطقی که در محله های جدید حلب خواهان تسلط یافتن بر آنها هستند، نفوذ کنند.

وی با اشاره به اینکه نبردهای به شدت گسترده، از تب و تاب افتاده است، افزود: حمله در چند محور بسیار شدید بوده است و اولین هدف گروه های مسلح تسلط یافتن بر مرکز آموزش های نظامی و به دنبال آن مجتمع مسکونی سه هزار واحدی و حلب جدید بود.

وی ادامه داد: ما هم اکنون درون محله های جدید حلب هستیم . در اینجا هیچ نشانه ای از گروه های مسلح یافت نمی شود . عملیات بسیار سنگین گلوله باران جریان داشت و همچنان تا کنون ادامه دارد. همچنین شماری از جنگ افزارها و خودروهای بمب گذاری شده گروه های مسلح منهدم شده است که قصد داشتند آنها را وارد شهر حلب به ویژه ناحیه منیان در نزدیکی قبرستان کنند.

وی توضیح داد: تا کنون سه هزار خودرو نظامی منهدم شده است و حمله سنگین دشمن از سه محور به طور عمده مهار شده است و گروه های مسلح نتوانستند در این منطقه به هیچ وجه نفوذ کنند.

حسین مرتضی ادامه داد: محله های حلب به شدت از سوی گروه های مسلح گلوله باران شده است و شماری از شهروندان زخمی شده اند.

مدیر دفتر شبکه خبری العالم در سوریه تاکید کرد: منطقه منیان حلب با گلوله های حاوی گاز کر مورد هدف واقع شده است که در اثر آن تقریبا بیست نفر از افراد غیرنظامی مجروح شدند که به بیمارستان ها انتقال یافته اند و محله های غیرنظامی حلب همچنان در معرض گلوله باران گروه های مسلح قرار دارند.

209-9 

پربیننده ترین خبرها