کرملین: خصومت ناتو پابرجاست

کرملین: خصومت ناتو پابرجاست
دوشنبه 17 آبان 1395 - 22:01

کرملین با اشاره به پابرجا بودن دشمنی‌‌های پیمان آتلانتیک شمالی"ناتو"، ارزیابی این وضعیت و آمادگی برای مقابله با آن را برای روسیه گریزناپذیر عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که تدابیر مسکو برای تحکیم و تقویت امنیت ملی روسیه، فراتر از مرزهای این کشور نمی رود و برای هیچ‌کس خطر ندارد.

راشا تودی در گزارشی نوشت: سخنگوی رئیس جمهور روسیه خاطرنشان  کرده است که توسعه اقدامات ناتو به سوی مرزهای روسیه دیگر بر کسی پوشیده نیست و اظهارات اخیر دبیر کل ناتو دلیلی آشکار بر تداوم جنبه خصمانه ناتو است.

پسکوف تاکید کرد که با توجه به دلایل شکل گیری ناتو و  ایدئولوژی و سیاستی که منجر به تشکیل ناتو شد، زدون جنبه خصمانه از این سازمان محال است.
روزنامه "تایمز" پیشتر به نقل از ینس استولتنبرگ اعلام کرد خود به دنبال شدت یافتن تنش در روابط ناتو با روسیه این سازمان برای به حال آماده باش درآوردن صدها هزار نیروی خود، برنامه ریزی می کند.

وی گفت: ناتو از سال‌ها پیش تقویت توانمندی نظامی روسیه و تشدید هجمه تبلیغاتی این کشور در کشورهای عضو ناتو را رصد کرده است و این مسائل  ناتو را وادار کرده است تا از زمان جنگ سرد تاکنون، قاطع ترین پاسخ را به روسیه بدهد.

213

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها