هیات سوری به قاهره رفت

هیات سوری به قاهره رفت
شنبه 22 آبان 1395 - 22:46

هیاتی از سازمان هواپیمایی کشوری سوریه، برای شرکت در نشست سازمان بین‌المللی هوانوردی (ایکائو) و نیز دیدار با شماری از مسؤولان مصری وارد قاهره شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "رای الیوم"، یک منبع امنیتی در فرودگاه بین المللی قاهره که خواست نامش فاش نشود، گفت: هیات سوریه که در سفری چند روزه وارد قاهره شده است، قرار است به منظور بررسی پرونده های مشترک و راههای حمایت و تقویت همکاری های مشترک در زمینه هواپیمایی کشوری با شماری از مسؤولان مصری دیدار کند. 

این منبع افزود: این هیات متشکل از 6 مسؤول سوری با هواپیمایی از دمشق وارد قاهره شدند و محمد رحمه مدیر منطقه ای دفتر سازمان بین‌المللی هوانوردی (ایکائو) در قاهره از آنها استقبال کرد.

مقامات مصری و نیز سوریه ای این سفر را اعلام نکرده بودند.

محمد رحمه در گفتگوی مطبوعاتی اظهار داشت: هیات سوریه شامل شماری تکنسین و مسئولانی در سازمان هواپیمایی کشوری سوریه است و این سفر در راستای نشستهای دفتر ایکائو در قاهره به منظور بررسی پرونده های مشترک ویژه هواپیمایی کشوری است.

سرلشکر علی مملوک رییس دفتر امنیت ملی سوریه در نیمه اکتبر گذشته در سفر به مصر با سرلشکر خالد فوزی همتای مصری خود به منظور هماهنگیِ مواضع سیاسی دو کشور دیدار کرده بود.

210 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها