کی‌روش تاریخ خداحافظی از فوتبال ایران را اعلام کرد

کی‌روش تاریخ خداحافظی از فوتبال ایران را اعلام کرد
دوشنبه 24 آبان 1395 - 14:47

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با سوریه در کشور مالزی، تاریخ خدا حافظی خود از تیم ملی ایران را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کارلوس کی روش امروز در نشست خبری پیش از بازی با سوریه گفت که بعد از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از تیم ملی ایران خداحافظی خواهد کرد.

پنجمین بازی تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای انتخابی جام جهانی 2018 فردا (سه شنبه) از ساعت 15:30 به وقت تهران در مالزی برابر تیم ملی سوریه برگزار می شود.

او پیش از این و قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم گفته بود دیگر هدایت تیم ملی ایران را نمی پذیرد. کی روش گفته بود میراثی که از خود به جای گذاشته می توانند قهرمان جام ملت های آسیا شوند و او دیگر در ایران کاری ندارد. حتی مدتی هم از ایران خارج شد اما دوباره با درخواست فدراسیون فوتبال قرارداد خود را تا پایان جام جهانی روسیه تمدید کرد.

در آن زمان رسانه های کره‌ای با پوشش گسترده خداحافظی کارلوس کی روش از رفتن این مربی پرتغالی ابراز خوشحالی کردند که به نظر با ناکامی آنها در برابر فوتبال ایران بی ربط نبوده است.

کی روش اگر تنها تا پایان قراردادش یعنی بعد از جام جهانی 2018 روسیه، هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشته باشد و دیگر قراردادش را تمدید نکند، رکورددار طولانی ترین دوره سرمربی گری تیم ملی ایران خواهد شد و احتمالا پس از خداحافظی او از فوتبال ایران یکی از دستیارانش که با سیستم خودش تربیت شده اند می توانند جایگزین او شوند و هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند.

211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها