ویدیو؛عملیات ارتش سوریه که گریۀ تروریست معروف را درآورد

دوشنبه 24 آبان 1395 - 19:09

سوريا (العالم)- گروه تروریستی جیش الفتح وابسته به جبهه النصره، از عناصر خود خواست با پیش دستی در عملیات به حلب حمله کنند چون ارتش سوریه و متحدانش برای یک حملۀ بزرگ آماده می شوند.

خبرنگار العالم تصاویری از باقی ماندۀ تجهیزات تروریست های جیش الفتح و جبهه النصره در غرب و جنوب حلب در شمال سوریه ارسال کرد که پس از حملۀ آنها در بیست و هشتم ماه گذشته به سمت مناطق غربی حلب با عنوان «غزوۀ ابوعمر سراقب» و حماسۀ بزرگ حلب به جا مانده است.

حمله ای که در آن از دهها خودروی بمب گذاری شده و عناصر انتحاری استفاده کردند و طی آن کارخانۀ کارتن و شهرک منیان و ضاحیه الاسد را که جنب دانشکدۀ نظامی قرار دارد اشغال کردند.

اما این حمله با سردرگمی همراه بود چنان که تروریست ها به سوی یکدیگر شلیک کردند طوری که عبدالله المحیسنی عضو گروه تروریستی جبهه النصره کمک خواست و با گریه و فریاد سایر گروه های تروریستی را به عهدشکنی متهم کرد.

اما حضور تروریست ها در مناطق تحت اشغال بیش از دو هفته طول نکشید و ارتش و متحدانش با یک ضد حمله، دو تپۀ الرخم و موته واحد را آزاد کردند و بدین ترتیب خطوط امدادرسانی به تروریست ها که در منطقۀ مسکونی 1070 متمرکز بودند قطع شد و به ناچار پا به فرار گذاشتند.

ارتش سوریه و متحدانش همچنین منطقۀ ضاحیه الاسد و المکاتب و سپس شهرک راهبردی منیان و کارخانۀ کارتن را پاکسازی کردند.

آزادسازی این مناطق، زمینه را برای ارتش و متحدانش فراهم کرد که بتوانند امنیت منطقۀ الحمدانیه را تأمین کنند و در حال حاضر، هدف بعدی آنها آزادسازی منطقۀ الراشدین و مناطق بعد از آن است.

202-9

پربیننده ترین خبرها