نظامیان صهیونیست 13 فلسطینی را بازداشت کردند

نظامیان صهیونیست 13 فلسطینی را بازداشت کردند
سه شنبه 25 آبان 1395 - 13:17

نیروهای رژیم اشغالگر قدس با یورش به منازل فلسطینیان در قدس و کرانه باختری 13 شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نیروهای اشغالگر صبح سه شنبه، 13 فلسطینی را پس از حمله به دهها منزل در چندین شهر و مناطق کرانه باختری و قدس اشغالی بازداشت کردند.
در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که نیروهای این رژیم شب گذشته هفت فلسطینی را که تحت پیگرد بودند، بازداشت کردند. به گفته منابع صهیونیستی، شش نفر از دستگیر شدگان به انجام فعالیت هایی ضد نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست متهم بودند.

همچنین یک فلسطینی از شهر نابلس شمال قدس اشغالی، دو نفر نیز در منطقه قبیا غرب رام الله و یک فعال جنبش حماس نیز بازداشت شدند.
این گزارش حاکی است که نظامیان صهیونستی یک فلسطینی را در روستای الجیب واقع در شمال غرب قدس و دو نفر دیگر را در حوصان در غرب بیت لحم (جنوب قدس) و یک فلسطینی دیگر را در منطقه بیت امر واقع در شمال الخلیل بازداشت کردند.

نیروهای اشغالگر صبح امروز (سه شنبه) ثائر قندیل را پس از چندین ساعت درگیری در اردوگاه قدیمی عسکر در شرق نابلس بازداشت کردند.
نظامیان صهیونیست با 10 خوردوی گشتی و دو کامیون به اردوگاه حمله و منزل خانواده قندیل را محاصره کردند و افراد خانواده وی از جمله پدر، برادران و خواهرانش را بازداشت کردند اما پس از دستگیری ثائر خانواده وی را آزاد کردند.

ثائر برادر تامر قندیل است که سال 2006 در درگیری مسلحانه با نیروهای اشغالگر به شهادت رسید.
217 ـ 211

پربیننده ترین خبرها