تروریست داعشی که در کربلا منفجر شد + تصاویر

تروریست داعشی که در کربلا منفجر شد + تصاویر
سه شنبه 25 آبان 1395 - 14:01

گروه تروریستی داعش با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله شش عامل انتحاری به منطقه عین التمر در استان کربلا، نام تروریستی که خود را توانست منفجر کند منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روز گذشته (دوشنبه 24 آبان ماه) با هدف حمله به زائران اربعین حسینی (ع) شش عامل انتحاری که کمربند انفجاری داشتند به شهرستان عین التمر در غرب کربلا حمله کردند که نیروهای امنیتی وارد درگیری با آن‌ها شدند.

طی این درگیری ۵ تروریست انتحاری کشته شدند اما تروریست ششم توانست خود را به یکی از منازل عین التمر برساند و با منفجر کردن خود ۱۲ نفر را شهید و ۶ نفر دیگر را زخمی کرد.

خبرگزاری اعماق وابسته به داعش اعلام کرد که این گروه مسئول حملات در کربلا است.

گروه تروریستی داعش، تروریستی که خود را منفجر کرده «ابودجانه المصلاوی» معرفی کرده است.

«سعد معن» سخنگوی وزارت کشور عراق نیز درباره جزئیات حمله به شهرستان عین التمر گفت: این حمله به شهید و زخمی شدن ۱۸ تن منجر شد.

وی افزود: شش عامل انتحاری که کمربند انتحاری به خود بسته بودند به محله الجهاد در شهرستان مزبور نفوذ کرده و با نیروهای امنیتی درگیر شدند که نیروهای امنیتی توانستند پنج تن آنها را از پا در بیاورند.

سخنگوی وزارت کشور عراق خاطرنشان کرد، نیروهای عراقی عامل انتحاری ششم را محاصره کردند که پس از آن وی وارد یکی از منازل شد و خودش را منفجر کرد که این انفجار به شهادت ۱۲ تن و زخمی شدن ۶ تن دیگر منتهی شد.

پیکر مطهر شهدای این انفجار تروریستی پس از انتقال به کربلای معلی در حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت عباس(ع) تشییع شد.

رئیس شورای استانداری کربلا نیز تأکید کرد که اوضاع امنیتی در عین التمر تحت کنترل است و نیروهای امنیتی به این شهرستان اعزام شده‌اند.

مسئولان امنیتی در استان کربلا طرح ویژه‌ای را برای تأمین امنیت در مراسم بزرگداشت اربعین حسینی به اجرا گذاشته اند.

ابودجانه المصلاوی تروریست انتحاری داعش

 

تصاویر کودکان شهید انفجار تروریستی داعش

 

تصاویر کودکان شهید درانفجارانتحاری داعش

 

تشییع شهدای حمله انتحاری داعش درکربلا

 

تشییع شهدای حمله انتحاری داعش در کربلا

 

انفجار انتحاری

 

حمله انتحاری

 

انفجار انتحاری

 

انفجار انتحاری

 

تلفات انفجار انتحاری

 

انفجار انتحاری

 

انفجار انتحاری

 

آثار انفجارانتحاری

 

 

 

 

 

 

پربیننده ترین خبرها